Terug naar overzicht
Hallo, het Lindenhof in Baal is een ooie verzorgde zaal. Ik denk niet dat het zo ver uit de richting is...
Hoi Vicky,Wij trouwen in Putte op 25/10/2008 en onze feest zal plaatsvinden in het Lindenhof in Baal. Een mooie zaal, héél lieve mensen en ontzettend lekker eten. We zijn er al tweemaal naar een feest moeten gaan en echt leuk.Je moet maar eens kijken op www.lindenhof.be en daar vindt je ook de menu's. Als je hierover nog vragen hebt mag je me altijd mailen op ann-jan@telenet.be.Groetjes,Annwww.annenjan.bruiloftsite.nl
hey,wij gaan ons feest in de lemenhoek in olv waver gevenmijn neef heeft vorig jaar zijn trouwfeest in de salmhoeve in bonheiden gegeven. da was een heel leuk trouwfeest, niks op aan te merken, toch ni da k mij herinner.Groetjes,Ann
't salmke in bonheiden heb je ook nog!of salmhoeve zoals ann hieronder zegtwww.tsalmke.be iets te klassiek vr ons, maar ziet er wel mooi uitgroetjes
Hallo iedereen,langs deze weg willen wij iedereen danken voor de snelle reactie.Ondertussen zijn de nodige mails onderweg.Nog meer tips zijn altijd welkom, hoe meer hoe liever natuurlijk.Tot snel,Michel & Vicky
ja,wij trouwen op 30 mei en hebben ook gekozen voor Lindenhof in BAAL.heel mooie zalen en prachtige tuin en heeel prijsvriendelijk
hey ik mijn vriend gaan trouwen op 23 july 2011 het moeilijkste is voor ons de de zaal we hebben een eigen kok en een eigen dj wie weet er een mooie zaal zijn met tuin voor 100 personen omgeving haacht tremelo keerbergen rijmenam bonheiden putte sint-katelijne-waver alvast merci