Terug naar overzicht
hey,bij e&r wedding in beverlo daar kan je dat vinden op allerhande manieren, wij trouwen in oktober en omdat ik ook nogal vlug kou heb wilde ik ook zoiets wel we hebben gezocht en je hebt daar jasjes en sjalen waarmee je alles kan bedekken je kan vrij kiezen je vind er zeker iets alvast ik toch. kijk anders is op de site www.mathyro.be of www.erwedding.be ik geloof dat daar zelfs kleedjes op staan met vest of lange mouw.alvast veel succesgoetjes debbie
In Roeselaere in La Sposa.Ze hebben daar het merk Linea RAffaelli. Er is daar een heel mooi vestje dat boven heel wat van hun bruidskledij past!!!Katrien
Bij Steven De Wilde in Antwerpen.
Hey NeleIk denk dat je best naar een niet te kleine bruidszaak in de buurt gaat. Normaal gezien hebben ze zulke zaken wel hoor...Zoek ook eens in de verschillende trouwcollecties of je geen jurk vindt met een jasje die je mooi vindt, dan kan je daar al naar vragen...GroetjesEllen21-06-08
ik heb een ian stuart en daar heeft de bruidswinkel een jasje bij gemaakt in dezelfde stof van mijn kleed.ze kunnen dat in alle kleuren en modelletjes maken. ze hadden er denk ik wel een stuk of 5 verschillende modelletjes hangen.mijn kleed is zelfs met jasje nog mooier als zonder jasje!
Ik was zelf een winterbruidje en heb gewoon mijn droomjurk van Linea Raffaelli (met haltertop) gekocht en er een voile stola over gedragen. Geloof me, die dag zal je gewoon geen kou lijden, je zal stralen!!!!Succes!Lien,54 dagen getrouwd :-)