Nu Online
Momenteel zijn er 679 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Programma probleem

9-4-2008 9:58:43
Hey iedereen,
Ik heb een klein vraagje, wij doen op de plaats van het avondfeest onze ceremonie. Na onze ceremonie zou een receptie volgen en dan wordt de familie aan tafel gevraagd en moeten vrienden pas rond 21u terugkomen voor het feest?
Nu krijgen we uit sommige hoeken commentaar omtrent dit programma. Doen er nog onder jullie iets dergelijks of is het toch beter om voor iedereen eten te voorzien ... wat dan wel duurder gaat uitkomen.
Alvast bedankt voor alle mogelijke suggesties,
Katrien
8/08/08
trouw.wittevrouw.com

Katrien
8-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 424

Patricia
14-2-2009
 Meld misbruik9-4-2008 10:07:05

Wij gaan exact hetzelfde doen. Maar: onze vrienden komen ook naar het avondfeest, dus is er niet echt een probleem. Het is inderdaad zo dat de mensen die pas later komen niet bij de ceremonie zullen zijn, maar langs de andere kant: de belangrijkste mensen (die je voor het eten vraagt) zijn er wel bij, en da's toch uiteindelijk wat we echt willen.

lies
5-7-2008
 Meld misbruik9-4-2008 10:14:28

hey,

wij geven eerst een receptie, dan de ceremonie (waarop enkel de gasten van het avondfeest aanwezig zijn), daarna dus het avondfeest en dan het dansfeest.
Gasten voor receptie en dansfeest zullen dus niet op de ceremonie aanwezig zijn.

marjan
24-5-2008
 Meld misbruik9-4-2008 11:58:59

het is fijn om te horen dat er nog mensen zijn die hun ceremonie op een later moment doen. wij doen in de late namiddag ons eten met tantes en nonkels, en dan om 19uur de ceremonie waarna de receptie, dansfeest en het dessertenbuffet volgen. Voor ons kwam dat iets beter uit zodat er veel volk op de ceremonie kon zijn (ceremonie en feest zijn op dezelfde plaats). Zo kan iedereen vanaf 19u ineens blijven tot het einde.

Denk niet dat jullie vrienden het lastig zouden vinden om dan later terug te komen. Het is niet voor iedereen even praktisch misschien, maar je kan nooit iedereen even goed plezieren, heb ik ontdekt.

Groetjes
Marjan
24/05/08

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...