Terug naar overzicht
dag kim, ik zou idd durven denken dat het gaat pijn doen... ik heb dat soms al bij een diadeem.Ik vind zo'n tiara ook wel mooi, maar bij mijn kleed zou het wat teveel van het goede zijn.succes nog!
Hey Kim, Ik heb een fijn tiara diadeem. Enkele weken geleden ben ik langsgeweest voor mijn proefkapsel. Ik vond het heerlijk, heb het de hele tijd niet gevoeld !Het geeft toch wel net dat tikkeltje extra aan je kapsel. Ik trouw op 07/06/08, ik kan het je nadien perfect zeggen hoe het was geweest :0)Hopelijk geraak je eruit!Succes,Vi en Tony07/06/08
Hallo, Ik moet op 23 April naar de kapper voor mijn proefkapsel en ben dan van plan om mijn haar heel de dag zo te laten om te zien of het wel goed blijft zitten, en ook of mijn tiara pijn doet of niet. Alles zal ook een beetje van het model en type enzo afhangen denk ik? Groetjes, Wendy14/08/2008
Nee, hoor een hele dag niet gevoeld. Bij mij was het een tiara die je met speldjes moest vast zetten. Je voelt er niks van, maar het geeft wel een mooi effect.