Terug naar overzicht
Hey, wij doen gewoon geen tweede dans, geen vader-dochter moment ;)Maar als je het belangrijk vind kan je altijd half half doen of idd twee liedjes nemen, maar dat duurt mss beetje lang voor de gasten. Je man danst normaal met zijn moeder.Hoop dat je eruit geraakt!Cathy24/05/2008
Onze beide ouders zijn ook gescheiden en hebben ook allen een nieuwe partner, aangezien wij niet echt "traditionele" mensen zijn en het feestje meteen goed willen inzetten komt er ook bij ons geen "2de-dans" en al helemaal geen "vermenigvuldigen". Na 30 seconden van de "openingsdans" doen we waarschijnlijk een leuk dansje op een echt feestnummer!
Hey Joke,Ik zit in identiek dezelfde situatie als jij.Maar het is en blijft mijn vader. Bij mij is het zelfs zo dat ik altijd samen met mijn broers bij mijn vader heb gewoond en ik tot mijn 16 jaar heel veel aan mijn vader had totdat hij voor de 3de maal trouwde toen liep het helemaal fout.Mijn broers en ik hebben door de jaren heen stedds minder respect voor mijn vader al die domme dingen en beslissingen, wij hebben ook meer aan mijn stiefvader die al 13 jaar ik ons leven is.Na de openingsdans gaan wij vermenigvuldigen.Ik zal eerst met mijn vader dansen en daarna met mijn stiefvader en daarna met de vader van mijn verloofde.Mijn verloofde dans eerst met zijn moeder dan met mijn moeder en dan met mijn stiefmoeder of zijn zuster dat zien we nog wel.hopelijk kom je er uitgroetjes Eline05/09/2008
Hey,Jullie zijn al héél hard bedankt voor jullie reacties! Ook fijn om te horen dat je niet alleen dat probleem hebt :)Ik ga het zoals jou doen, Eline, denk ik. Heb enkel een beetje schrik dat het dan allemaal wat lang gaat duren. Maar dan korten we het desnoods wat in, hé.Nog veel succes met al jullie voorbereidingen!Geniet van deze mooie tijd! :) Grts, Joke