TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Nathalie
17-12-2005
|
20-3-2005 8:50:22
Wauw, das wel de super jurk van't jaar hé. Ik was ook gek op dat model, maar in de winkel waar ik geweest ben hadden ze hem niet. En ik had wat schrik dat het model eigenlijk niet zou gaan, omdat ik nogal redelijk klein ben. Ik heb Trueno, eerste jurk onder Dreams, van bij Le Chapeau.
De jurk zal je geweldig staan. Veel plezier op je grote dag.
Nathalieken
|
|
Jozefien
17-9-2005
|
20-3-2005 12:15:07
Bedankt hé,
Ik wou zo graag eens naar je jurk kijken, maar ik vind m niet... Ik ben trouwens ook een kleintje hoor, maar het model paste toch perfect! Zo heeft iedereen natuurlijk z'n eigen stijl hé. Ik zag dat in de winkel: iedereen vond de jurk prachtig op mij maar ze zouden het zelf niet kiezen, of durven dragen... Je moet je er natuurlijk wel goed in voelen. Ik voelden me net een prinses, en ik hoop dat m'n "prins" er ook zou zal over denken. Hij wist sowieso wel dat ik niet voor een traditioneel kleed zou gaan. En het past ook perfect bij onze openingsdans uit Moulin Rouge, het ademt zo wat die sfeer... Wat ook héél leuk is: ik laat een pochetje voor hem maken met de veertjes die voorkomen op mijn bustier, dan passen we echt perfect bij elkaar, net als in het dagelijkse leven :))
Laat s iets weten, dan kan ik je jurk s bekijken :) Groetjes
|
|
Vanessa
9-9-2005
|
20-3-2005 12:55:27
Dag Jozefien!
Ik ben eens naar de site gaan kijken! heel speciale jurk!! je zal echt uniek zijn! daar ben ik zeker van!! ik ben voor mezelf niet voor die stijl, ik wou het iets soberder houden. Maar echt waar! ik vind het een toffe keuze!
Hoe was het bij Pierre-Yves? ik ben daar ook om mijn jurk geweest.
En je had niet gereageerd op mijn vraag van waar je vriend is??
Groetjes
Vanessa
|
|
Christophe en Joyce
2-7-2005
|
21-3-2005 10:16:58
Subliem !!!!
|
|
Sophie
|
21-3-2005 17:25:57
Hey, Het is een prachtige jurk. mijn jurk komt ook van Pierre Yves en is ook van het merk Pronovias. En het is ook met kant, maar het is niet hetzelfde als de jouwe; De mijne staat onder fashion enhet kleed noemt Baza. Mooie keuze van je kleed!!
Groetjes Sophie
|
|
Katleen
27-8-2005
|
21-3-2005 20:11:52
Prachtige glamoureuze jurk!!!!!!! Mijne is ook van pronovias, onder glamour,babel heet hij geloof ik(p3 eerste jurk). Ik vind al die jurken van pronovias echte pareltjes, mooi vrouwelijk en echte droom-trouwjurken!!!!
|
|
Jozefien
17-9-2005
|
22-3-2005 8:15:08
Proficiat meiden! Jullie zullen er allemaal schitterend uitzien :)
Kathleen: toen ik mijn leed paste bij Pieree - Yves heb ik een meisje gezien dat jouw kleed aanhad. Het was echt prachtig! Mijn oma (die mee was voor mijn kleed goed te keuren) kon er haar ogen niet van af houden! En maar zeggen dat het "zo'n prachtig kleed was". Ze vond het boléro'tje dat er bij hoorde echt magnifiek... Ik vond hetook héél chic. Het is altijd leuk om iemand anders iets te zien passen! Wel gevaarlijkant je begint ineens wel wat te twijfelen... Ik hoop echt dat ik de goede keuze heb gemaakt:)
Vanessa: ze waren echt héél vriendelijk bij Pierre - Yves, ik had een héél toffe verkoopster. Een kleine, zwarharige met een bril. Echt een supersympathieke. Ik denk dat ik m'n vriend ook wel daarheen zal sturen! Mijn toekomstige man heet Jochen Roef en is oorspronkelijk van Schoonaarde :) Ik denk niet dat je hem zal kennen... Hij is wel muzikant, drummer. Van daar misschien?
Groetjes, xxx
|
|
Vanessa
9-9-2005
|
22-3-2005 8:50:37
Dag Jozefien
Ja, inderdaad, dat is een heel sympathieke. Ik had iemand anders, iets minder sympathiek maar ze heeft me heel goed geholpen. Ik had toch stiekem die andere die jij had gewild.
Neen, inderdaad ik ken je vriend niet. Misschien heb ik jullie wel al eens zien lopen in Wetteren.. En anders? loopt alles goed met de voorbereidingen?
Al naar het gemeentehuis geweest?
Greetz
Vanessa
|
|
Jozefien
17-9-2005
|
22-3-2005 9:42:33
We hebben deze week een heleboel afspraken. Vanavond een videoman, morgen de dJ, zaterdag juwelen kijken en 's avonds gaan proeven in Kasteel van Laarne. Er is dus nog niet zo veel geregeld maar dat komt wel in orde :))
Er is natuurlijk nog een probleempje opgedoken. Blijkbaar kun je ook enkel in de kerk trouwen wan de gemeente waar je woont, of van waar je origineel afkomstig bent? Wij kunnen dus niet trouwen in het kerkje van laarne... Hte is wel iemand van de administratie die dat heeft gezegd dus we gaan het voor alle zekerheid nog s navragen bij de pastoor. Ik heb al naar de gemeente gebeld en dat blijkt ook een soepje... Wij verhuizen nl pas binnen 3 maanda naar Wetteren. Nu wonen wij in Mariakerke. In Wetteren kunnen we dus nog niets vastleggen omdat we daar niet gedomicilieerd zijn en in Gent ook niet omdat we op het moment van de trouw in Wettren zullen wonen !!!! Zeg, ze kunnen het een mens nogal moeilijk maken ... Dus moeten wij nu zo snel mogelijk verhuizen. Over die kerkjes: jullie trouwen in Massemen zeker? Zij er nog andere mooie romantische kerkjes op grondgebied Wetteren?
Hoe lukt het bij jullie? Nog niet te veel stress?
Grts, Jozefien
|
|
Vanessa
9-9-2005
|
22-3-2005 10:36:18
Dag Jozefien
Een drukke week dus. Maar het is toch voor leuke dingen he. Vooral de juwelen gaan zoeken. Dat zie ik volledig zitten. Ook omdat ik al weet wat ik wil. En dan zaterdag gaan proeven... mmmm... Wij gaan dit weekend wat fotografen zoeken. Heb jij iemand gevonden uit de buurt?
Ach zo, Wetteren klinkt zo slecht he??? Wij wonen daar nu 3 jaar en uiteindelijk valt het wel mee hoor. Vooral waar we nu wonen, in Massemen. Heel rustig en van niemand last. Is het in het centrum dat jullie gaan wonen?
'k zou het voor het zekerste nog eens vragen aan de pastoor van Laarne. En moest het niet lukken.. zou ik toch op zoek gaan naar een kleiner kerkje op grondgebied Wetteren. Die grote op de markt is absoluut niet romantisch! Anders de kerk van Massemen... die is heel simpel... geen tralala... ze heeft zeker iets. Maar voor de rest weet ik niet of er nog romantische kerkjes zijn.. ben niet zo een kerkganger ;-) Er zijn veel deelgemeenten van Wetteren, dus ik veronderstel dat er wel kleinere romantische kerkjes zijn hoor.
Bij ons gaat het wel, het is voor de moment wat stillekes.
Jullie trouwden 2 weken na ons zeker??? 24 september?? Toen wij bij de pastoor geweest zijn (3 weken geleden ongeveer) was alles nog vrij voor onze periode. Dus jullie zijn nog op tijd hoor.
Zonnige groetjes
Vanessa
|
|
Katrien
|
22-3-2005 17:09:47
Katleen: Ik ben twee weken geleden bij Pierre-Yves geweest voor mijn eerste pas en heb je kleed daar zien hangen! Ziet er idd prachtig uit!
|
|
Katleen
27-8-2005
|
23-3-2005 7:51:14
Lieve Jozefien, hier Katleen terug. Niet twijfelen, je hebt een jurk uit de duizenden. Waar ik geweest ben hadden ze die trouwens niet. Dus wees er zeker van je wordt een prachtige unieke bruid!!!!!! Je probleempje met de kerk is geen probleem hoor. Je mag kerkelijk huwen waar je wil. We hebben hetzelfde voor. Zijn begin dit jaar verhuisd en moeten nu voor de wet trouwen in onze huidige woonplaats, maar de kerk mag je zelf kiezen. We trouwen dus in de kerk van, onze vorige gemeente, het kerkje waar ik altijd heb willen trouwen...
Groetjes en nog veel succes met je verdere voorbereidingen Katleen
|
|
Katleen
27-8-2005
|
23-3-2005 7:54:50
Nog iets vergeten, onze trouwdatum lag op de gemeente al vast voor ons domicilieadres veranderd was. Van zo snel we wisten dat we in onze toekomstige woonplaats moesten huwen hebben we dat geregeld en dat was geen enkel probleem.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|