Terug naar overzicht
Wij voorzien voor de ganse suite een corsage. Zowel mannen als vrouwen dus ;)
Hey!Wij doen geen corsages! Was dat eerst ook van plan; maar eigenlijk hoeft dat niet in de suite en vind ik het (persoonlijk) een beetje oubollig... Maar das mijn mening he.
Ik wou ook eerst een corsage voorzien voor de mannen van de suite, maar aangezien iedereen in mijn omgeving het wat oudbollig vindt, ga ik het nu niet doen.Gr, An
volgens onze ceremoniemeester is dat gemakkelijk voor de garcons in de feestzaal.Nu wij hebben een intiem feest in een restaurant waar we vaker komen. Dus de garcons gaan mijn familie wel weten te vinden denk ik.Mijn aanstaande wil het ook niet aan doen. Ik zei voor de grap dat ik er besteld had en hij begon al te panikeren..
Hey,Bij ons wordt alleen de bruidegom voorzien van een corsage.groetjes Eline05/09/2008
Bij ons doen alle mannen een corsage aan. Ik vind dat helemaal niet ouderwets, geeft een extra cachet en wat kleur :) Groetjes!Cathy24/05/2008
Ik heb er eerlijk gezegd nog niet over nagedacht. Ik ga het aan de mannen zelf overlaten... :-))Sarah,waarom zou dit handiger zijn voor de garcons? De meeste mannen doen hun vest toch uit tijdens het eten en dan zie je die bloem toch niet meer?Groetjes!waarom zou
bij ons enkel bij de bruidegom zodat die een mooi geheel met mij en boeket vormt!
bij ons droegen alle mannen een corsage. het stukje van mijn man is nu trouwens mee weg om te laten drogen samen met mijn bruidsboeket
Dag naamgenootje!Wij hebben geen corsages aangezien wij jacquets huren, de winkel wil niet dat er met speldjes en andere hulpmiddelen in de jas wordt geprikt.
@AnnickVele bloemisten werken met magneetjes ipv speldjes. Dit geeft geen beschadigingen aan kledij.Mvg Evy
Hoi AnnickJe moet doen wat je zelf mooi vindt en niet wat anderen vinden...Wij gingen eerst geen corsages doen, omdat we het wat kostelijk vonden voor wat het eigenlijk was!Maar mijn ventje kreeg er één gratis bij mijn bruidsboeket. En hij heeft dat gedragen en ik moet zeggen het paste prachtig bij mijn boeket en het geheel.De mannen in de suite hadden allen een zwart kostum aan en wij hadden voor alle mannen een lichtpaars hemd gekocht met een felpaarse das. Zodat het toch een geheel vormde.In de feestzaal worden de jassen toch uitgedaan dus om te weten wie er in de suite liep of familie was moet je geen corsage nemen!Veel succes nog!GroetjesVeroniekGetrouwd op 20 07 2007
Wij doen ook geen corsages.Mijn man gaat wel een "stoefferke" aandoen in dezelfde kleur van mijn jurk: ik had van de fabrikant stof gekregen om te gebruiken bij het kiezen van de accessoires. Mijn moeder heeft van deze stof dus een stoefferke gemaakt voor mijn man.
Hey,Er zijn twee mogelijkheden voor de bruidegom (als je echt wilt dat hij iets draagt op zijn kostuum):- ofwel een foullard met zo'n schone "zakdoek" in de borstzak- ofwel een corsage (meestal met magneten)De beiden worden niet gedaan.Groetjes,P.S.: bij ons wordt het het eerste