Terug naar overzicht
Hey kim,ik weet nie of je mij bedoeld,maar hoeveel sarah's zijn er van regio genk?Wij zijn eigelijk van vlak naast genk,Zutendaal,daar wonen we en trouwen we.Op 18 juli is het zover (nog 99 dagen!!)Ik kan toch zeggen dat ik het grootste deel doe,ma ik vind da nie erg ,doe da wel graag,ik ga da nog gaan missen!!Ik zoek alles op,bekijk de mogelijkheden,dan overleggen we meestal.We hebben al redelijk wat in orde;zaalwetkerk(maandag misboekje na de pastoor doen)kerkversieringkleding (alleen ventje en bruidskindje hun schoenen nog)uitnodigingenIn grote lijnen is het dus klaar,nu nog de ringen,volgende week,en de kleine zaken regelen,nog es afspreken met fotograaf,dj,zaal...Wanneer trouwen jullie?Hoever staan jullie?Grtz sarah
halloIk heb de zaal al vast liggen en het eten voor s'avonds en de trouwauto heb ik ook al en het voorontwerp voor de uitnodigingen heb ik ook ik ga er deze week aan beginnen. Voor de rest heb ik nog niks moet nog gaan kijken voor mijn kleed dat ga ik de 19 april doen. Heb wel een idee wat ik wil en dat is ook al iets he. wij trouwen op 11 oktober dat zijn nog 183 dagen. Dus heb nog wel even.bedankt voor de reactiegroetjes kim
Een kleed gaan passen is altijd zo een spannend moment,ik ben aan wachten tot ik terug kan gaan passen,ze had me eerst gezegd begin juni,ma in de week zei ze me dat het iet vroeger kon zijn.Waar ga je kijken voor je kleed?Ik ben op hoevezavel geweest,bij primo piano,een heel klein ma leuk bruidswinkeltje.Succes grtz sarah
dag sarahik ga in dilsen bij karin kijken en in maastricht.Ik heb een beberkt budget en denk niet dat ik voor dat geld iets ga vinden bij primo piano. Is u mama mee gegaan voor u kleed of iemand anders? groetjes kim