TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Daphne
20-9-2008
|
10-4-2008 16:39:53
Ik heb ooit eens een advertentie in een huwelijksmagazine gezien voor een zaal aan de haven van Antwerpen die wat in die stijl was, maar meer informatie heb ik daar niet over. Groetjes, Daphne
|
|
Daphne
20-9-2008
|
10-4-2008 16:55:07
Ik heb die locatie aan de haven van Antwerpen ondertussen eens opgezocht. Het heet Barcelona Meeting en het betreft een oude depot. Op de foto's was het vooral het terras dat indruk op mij heeft gemaakt. Groetjes, Daphne
|
|
Freia
1-1-2009
|
10-4-2008 16:58:30
hey Daphne
zijn hier eens voor gaan horen, mooie locatie...zaal valt mee mits inkleding...maar iets boven ons budget, denk dat we er met 10.000 euro niet kwamen en we willen ook graag nog wat live entertainment dus daarmee te duur spijtig genoeg maar toch bedankt hoor! groetjes Freia
|
|
lindsey
1-5-2009
|
10-4-2008 17:14:45
Ik heb van een vriendin van mij die eventmanager is deze tip gehad : studioimperial. (www.studioimperial.be )
Het is een gloednieuwe eventlocatie met een grote tuin aan, maar binnen is het ingericht als een tv studio, dus behoorlijk strak en industrieel.
Hopelijk ben je hier iets mee.
Lindsey
|
|
Freia
1-1-2009
|
11-4-2008 9:09:48
mooie tip Lindsey, thanks ik ga eens horen! :)) idd stijl die ik bedoel, die loft is de max
|
|
eva
26-10-2008
|
11-4-2008 10:46:52
Dit is ook het type zaal waar ik op zoek naar ben. Alleen zijn die meestal nogal duur om te huren. Heeft iemand ervaring met studioimperial of weet iemand de prijs?
groetjes, eva
|
|
Freia
1-1-2009
|
11-4-2008 10:52:06
hi Eva
heb even inlichtingen gevraagd maar wacht nog op reaktie om je een idee te geven : industria in a'pen kost rond de 4000 euro om te huren (zonder catering uiteraard en btw) gisteren nog prijs gevraagd voor zo een pand in gent en was ook rond de 3500 (zonder meubilair :)) ben eens benieuwd nr deze als je het al kan huren , want aan hun site te zien zijn ze meer gericht op de bedrijfswereld let's hope groetjes!
|
|
eva
26-10-2008
|
11-4-2008 11:25:16
Hey Freia!
bedankt voor die prijzen! Dat is toch helemaal niet te betalen voor een trouwfeest?!?! Want er komt nog de huur van tafels, stoelen en al de rest bij! Ik ben heel benieuwd wat het studioimperial gaat zijn... Hoe komt het trouwens dat dit soort zalen zo duur is? Tenzij dit echt een uitzondering blijkt, vrees ik dat ons feest wel in een klassiekere zaal zal moeten. :-( Veel succes met jullie feest!
groetjes, eva
|
|
Freia
1-1-2009
|
11-4-2008 11:36:35
hi Eva
tja, denk exclusiviteit, ze verhuren ook vaak aan bedrijven en die kn dat wel neertellen en stuk terugtrekken. I know, kunnen wij ook niet betalen, vooral omdat het nog niet ingekleed is, je nog geen eten of drank hebt, dj, licht en noem maar op en toch wil ik niet in een klassieke zaal trouwen :)) Hoop nog altijd dat ik iets vind , mag voor mij sober zijn, maar wel zoiets industrieel. Diegene die ik opnoem zijn uiteraard ook heel populair en gekend....wanneer trouwen jullie? als ik iets betaalbaar vind zal ik het je laten weten, je mag altijd je email nalaten c(ultuurfabriek ronse ook mooi, maar allemaal zooo uit de richting) groetjes
|
|
eva
26-10-2008
|
11-4-2008 13:11:55
Wij trouwen op 22/11/2008. We hebben al een zaal vastgelegd, omdat we echt wel die dag willen trouwen en de tijd toch een beetje begon te dringen. Het is niet echt een fabriekspand, maar wel een witte, rechthoekige zaal met grijze vloer en voor de rest niets. En wat vooral belangrijk is: niet duur! :-) Maar het heeft ook wel wat nadelen. Vandaar hou ik toch nog even mijn ogen open als er iets beter moest komen. Dus je mag zeker iets doorsturen als je het tegen komt! (eva_bauwens@yahoo.com) Trouwens, ik weet niet of Sint-Niklaas te ver is voor jou, maar daar heb je de Rollierzolder. Geen fabriekspand, maar de zolder van een oude school. En het is misschien toch wel de stijl die je wil. Hier staat meer info: http://www.nvdepoortere.be , doorklikken naar immo. Ik ben er langs geweest en heb meer foto's moest je die willen.
groetjes, eva
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|