Terug naar overzicht
Hey,Amai, dat vind ik wel nogal pretentieus van die mensen. Ze mogen blij zijn dat ze mogen komen. Je kan toch ook niet iedereen vragen op het avondfeest? dan zouden de kosten nogal oplopen! Ik nodig zelfs niet al mijn collega's uit want ik heb er zo'n stuf of vijftig. Enkel diegenen waar ik goed mee overeenkom en de rest moet het maar begrijpen. Je moet ergens een lijn trekken, hé. Ik begrijp je wel, hoor, want ik wou ze ook eerst allemaal vragen maar als je even nadenkt weet je dat dat onmogelijk is. Dus trek het je niet aan! Mss ook een goeie les om te weten wie je echte 'vriend - collega's ' zijn want die zouden dat zeker begrijpen!Grts, joke12/07/2008
Hey,ik denk dat ze al blij mogen zijn,vele nodigen hun collega's niet uit.Laat ze ma doen,da waait wel over.En als het hun nie aanstaat moeten ze ma thuisblijven!!grtz sarah
Bij ons is t een beetje het omgekeerde :sIk heb ook al mijn collega's + partner uitgenodigd. Niet voor een receptie, maar voor dessert en avondfeest. Velen verschieten er van dat ik iedereen uitnodig, en heb aan iedereen een persoonlijke uitnodiging gegeven. Nuja, ze zijn wel blij natuurlijk ;)Nu, je moet niets doen. Hou je gewoon aan je oorspronkelijke plan. Willen ze niet komen naar 'maar de receptie' dan komen ze maar niet hé.
hallo,ik zou ook gewoon doen wat je van plan bent hoor. Niks aantrekken van de reacties. Bij mij op het werk zijn ze ook over bezig, maar ze zijn niet uitgenodigd. Is niet te doen. Ik heb 60 collega's en mijn vriend 50. Da zou 220 man extra zijn. Ik geef nu een feest voor 100 man. Op het werk ga ik gewoon taart zetten en voor koffie enzo zorgen.
hallo, ik werk in 3 posten en heb daarom alleen al 35 collega's die ik uitnodig maar ik nodig ze uit met partner op het avondfeest. want ik wil met mijn familie 121 mensen namiddag alleen zijn en s'avonds zijn we met 200. groetjes
HeyIk vind ook dat ze al heel blij mogen zijn hoor. Er zijn maar weinigen die hun collega's uitnodigen; en degene die het wel doen, nodigen ze meest uit naar de receptie. Ik begrijp ook je reactie dat je liever je kaartje weer zou wegpakken. Ik zou zelf ook zo zijn mocht ik zoiets horen. Weet je, ik zou het toch eens laten vallen op 't werk dat je die reacties niet mooi vindt en dat je je erdoor gekwetst voelt.. Met zoiets te zeggen beschuldig je niemand he.. Je kan hen alleen maar een schuldgevoel geven. En terecht!