Nu Online
Momenteel zijn er 629 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

collega`s werk

10-4-2008 17:08:24
hallo medebruidsparen.
ik wil even mijn frustraties kwijt.ik heb 2 weken geleden ons trouwkaartje opgehangen op mijn werk.
mijn collegas zijn alleen uitgenodigd voor de receptie.wat zo`n anderhalf uur zou duren.
nu zijn er een aantal collegas die zich hierover bezwaard voelen dat ze alleen maar zijn uitgenodigd voor de receptie.

wat moet ik nu hiermee doen????
ik heb voor de feestavond al rond de 130 mensen.
het liefst zou ik het kaartje helemaal weg nemen maar daar doe ik dan weer andere collegas te kort mee.

sorry ik moest dit even kwijt

wendy
5-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 511

JOKE
12-7-2008
 Meld misbruik10-4-2008 17:14:10

Hey,

Amai, dat vind ik wel nogal pretentieus van die mensen. Ze mogen blij zijn dat ze mogen komen. Je kan toch ook niet iedereen vragen op het avondfeest? dan zouden de kosten nogal oplopen!
Ik nodig zelfs niet al mijn collega's uit want ik heb er zo'n stuf of vijftig. Enkel diegenen waar ik goed mee overeenkom en de rest moet het maar begrijpen. Je moet ergens een lijn trekken, hé.

Ik begrijp je wel, hoor, want ik wou ze ook eerst allemaal vragen maar als je even nadenkt weet je dat dat onmogelijk is.
Dus trek het je niet aan! Mss ook een goeie les om te weten wie je echte 'vriend - collega's ' zijn want die zouden dat zeker begrijpen!

Grts, joke
12/07/2008

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik10-4-2008 17:22:52

Hey,ik denk dat ze al blij mogen zijn,vele nodigen hun collega's niet uit.
Laat ze ma doen,da waait wel over.
En als het hun nie aanstaat moeten ze ma thuisblijven!!

grtz sarah

Natacha B

Meld misbruik10-4-2008 17:33:29

Bij ons is t een beetje het omgekeerde :s
Ik heb ook al mijn collega's + partner uitgenodigd. Niet voor een receptie, maar voor dessert en avondfeest. Velen verschieten er van dat ik iedereen uitnodig, en heb aan iedereen een persoonlijke uitnodiging gegeven. Nuja, ze zijn wel blij natuurlijk ;)

Nu, je moet niets doen. Hou je gewoon aan je oorspronkelijke plan. Willen ze niet komen naar 'maar de receptie' dan komen ze maar niet hé.

iris
30-8-2008
 Meld misbruik10-4-2008 19:33:06

hallo,
ik zou ook gewoon doen wat je van plan bent hoor. Niks aantrekken van de reacties. Bij mij op het werk zijn ze ook over bezig, maar ze zijn niet uitgenodigd. Is niet te doen. Ik heb 60 collega's en mijn vriend 50. Da zou 220 man extra zijn. Ik geef nu een feest voor 100 man. Op het werk ga ik gewoon taart zetten en voor koffie enzo zorgen.

winderickx
5-7-2008
 Meld misbruik10-4-2008 21:49:36

hallo, ik werk in 3 posten en heb daarom alleen al 35 collega's die ik uitnodig maar ik nodig ze uit met partner op het avondfeest. want ik wil met mijn familie 121 mensen namiddag alleen zijn en s'avonds zijn we met 200. groetjes

Lieselot
5-7-2008
 Meld misbruik11-4-2008 16:54:22

Hey

Ik vind ook dat ze al heel blij mogen zijn hoor. Er zijn maar weinigen die hun collega's uitnodigen; en degene die het wel doen, nodigen ze meest uit naar de receptie. Ik begrijp ook je reactie dat je liever je kaartje weer zou wegpakken. Ik zou zelf ook zo zijn mocht ik zoiets horen. Weet je, ik zou het toch eens laten vallen op 't werk dat je die reacties niet mooi vindt en dat je je erdoor gekwetst voelt.. Met zoiets te zeggen beschuldig je niemand he.. Je kan hen alleen maar een schuldgevoel geven. En terecht!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info