Terug naar overzicht
De grote schuur in de Haan, persoonlijk vond kdie stukken mooier, enige nadeel: minder mooie tuin dan in Zuienkerke!succes met de zoektocht!wij kozen voor Fort Lapin te Brugge
Ik heb al veel positieve reacties gehoord over De Grote Stove.Een vriendin van me doet deze zomer ook haar feest daar.Zorg wel dat je er op tijd bij bent want ze zitten meestal lang op voorhand volgeboekt!
De grote stove was ook 1 van mn favorietjes. Toch hebben we gekozen voor Landhuis 'tMolenhof in Westouter, als je't mij vraagt ook een echte aanrader. Mooi kader (op de top van de rode berg), super mooie zaal en heel lekker eten. Als het niet te ver is natuurlijk... Succes met de zoektocht.
Hallo Nico,Mijn topfavoriet was 'de grote stove' voor het prachtige kader. Ik wou en moest daar absoluut trouwen. Na het voorstellen aan de ouders kregen wij al een eerste vlaag negatieve reacties.Ze hadden daar een feest gehad en het eten zou niet goed geweest zijn. (Nochtans is mijn familie echt niet veeleisend.)Ik vond het jammer en bleef verder zoeken naar positieve reacties om daar toch te kunnen trouwen.Iemand van mijn werk is daar ook getrouwd en was zeer negatief. Geen personeel genoeg, onvriendelijke bediening en absoluut geen goed eten.Ik heb toen besloten om het toch daar niet te doen en hebben gekozen voor 't gravenhof in torhout. Wel niet echt een landelijk kader maar alleen maar positieve reacties.Ik vond het zeer jammer van de grote stove maar dan toch liever lekker eten en een goeie correcte bediening.Als je graag een landelijk kader wil kan je ook opteren voor de rode poorte in meetkerke. Wij hebben daar ook voor gekeken maar je moet alles wel zelf organiseren en dat zagen we niet echt zitten.Veel groetjes, en veel succes met de zoektocht.Sophie 20 juni 2009
Bedankt voor de reactieswe hebben ondertussen al wat zalen bezocht en zullen de knoop doorhakken bij "de grote schuur" in De Haan. Die zaal is onlangs overgenomen door nieuwe eigenaars die alles ook wat een het vernieuwen zijn. (ook de tuin bv.)
help zeg ik heb geboekt in de grote stove en lees zoveel negatieve reacties help zeg