Terug naar overzicht
Wat je natuurlijk kan doen, is het avondfeest stopzetten om 3u of 4u. Dan kan je door de DJ laten aankondigen dat jullie op reis vertrekken en graag het feest zouden willen beëindigen. Wij gaan dat sowieso doen en vertrekken niet direct op reis. Tegen 3u heb je het beste van het feest toch wel gehad... En ik kan me voorstellen dat je dan wel echt doodmoe bent van zo'n zware dag en snakt naar je huwelijksnacht.
hoi leen,je kan ook op de goeie wil van je ouders/familie rekenen? het is toch JULLIE dag, dus niemand zal dat zo ervaren alsof je hen in de steek laat hoor! wij vertrekken waarschijnlijk pas de dag nadien, maar anders zou ik aan mijn ouders vragen om de cadeautjes tijdelijk bij hen te laten. een nieuwsgierige vraag misschien, maar waar gaan jullie op reis? wij trouwen 16.09 en we hebben onze bestemming nog niet gekozen.groetjes!gaelle
wij vertrekken naar het exotische Bali... (indonesië) palmbomen, witte zandstranden, massages... echt pure romantiek. Veel succes met jullie zoektocht!
Hey Leen,Wij trouwen ook op 30 september. Je bent de eerste bruid die ik tegenkom die op dezelfde dag als wij trouwen.Hebben nog niet onze huwelijksreis vastgelegd, maar onze voorkeur gaat uit naar Egypte. Waar men toekomstige man mij ook ten huwelijk vroeg.Waar trouwen jullie ergens?
hei sonja,ja jij bent ook de eerste die ik tegenkom!De meesten trouwen in de grote vakantie blijkbaar. Wij trouwen in Nieuwerkerken (bij St-Truiden) waar ik ben opgegroeid. Groetjes!