TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
roggen
26-7-2008
|
11-4-2008 9:35:48
Hoi Tinneke,
Wij hebben 2 verschillende ringen genomen. Hij vondt diegene die bij mijn ring paste niet mooi en ik andersom, dus hebben we 2 verschillende genomen. Je moet de ringen de rest van je leven dragen dus moet je hem mooi vinden ook.
Prijzen kan ik niet echt geven, aangezien mijn toekomstige schoonmoeder bij een juwelier werkt hebben wij de onze aan sterk verminderde prijs gekregen.
Groetjes
Els 26/07/2008
|
|
Sheron
2-2-2008
|
11-4-2008 10:39:07
Helaba Tinneke,
Ik was ook zot op Niessing, en wou hun verlovingsring, hun spanring met een diamant van 0.50 ct kostte 3600 euro, dan hebben we een kleindere diamant gevraag (ene van 0.05 ct, dus echt mini) en die kost 1100 euro. Hun sinusring (da is hun platte ring met een sinus golf erop 6 mm dik) kostte 1050 euro. Dus je zult zo'n 2200 euro opzij moeten zetten als je Niessing wilt...
Groetjes, Sheron
|
|
Tineke
|
11-4-2008 10:57:33
hey Sheron, Zijn alle ringen van Niessing in mat goud? Of kun je de modellen ook krijgen in glanzend? Zelf wil ik nl een glanzende ring. Tis voor een man dat ik mat mooier vind. Iig bedankt voor je info :-) En geniet van je mooie verlovingsring! Ik heb de mijne sinds november, weet eigenlijk niet welk merk, maar het is echt het soort ring waar ik altijd van gedroomd heb en elke dag als ik er naar kijk krijg ik nog een wee gevoel in mn buik, van wauw... :-) Groetjes, Tineke
|
|
Amber
9-8-2008
|
11-4-2008 11:07:44
Hoi, Ik ben ook zot van de gewone matte trouwring van Niessing, maar is te duur voor ons. Heb misschien alternatief voor je. Bij Aurodesign kan je ook zelf je ring ontwerpen... Ga naar de site van aurodesign.be, daar ga je een rubriek zien die Gold Traditions heet. Het is een link naar een online ringdesigner. Je kiest het model, kleur, materiaal en afwerking. Dan krijg je een voorbeeld te zien met een code. Die code neem je mee naar een juwelier die het merk verkoopt. Zij bestellen dan je zelfontworpen ring. Je kan dus perfect het Niessingontwerp nabootsen voor een pak minder geld! Denk dat het zo rond de 350euro kost. Hopelijk ben je hier iets mee.
Veel succes www.thierry-amber.bruiloftsite.nl
|
|
Sheron
2-2-2008
|
11-4-2008 12:31:54
Beste Tineke,
Ik geloof dat je ze ook blinkend kunt krijgen... Ze hebben vele technieken en kleuren goud die ze gebruiken voor hun ringen, gewoon ne keer in een winkel binnenstappen. Van waar ben je? In Leuven ken ik wel een winkel waar ze veel Niessing hebben (trouwens ook andere hele schone juwelen en ringen), misschien kan je een daguitstapje maken:
Vander Avort M&V Margarethaplein 7 3000 Leuven
Echt een super juwelier! Ligt rechts aan de grote markt van Leuven als je van het station komt...
Groetjes, Sheron
|
|
Tineke
|
11-4-2008 12:36:15
Hey Sheron, Grappig... mijn verlovingsring komt bij Van der Avort... en daar gaan we morgen ook kijken voor de trouwringen... Probleem is wel dat mijn vriend niks kan passen, want hij heeft gebroken schouder en pols waardoor zn vingers gezwollen zijn... maar ik kan wel al passen he ;-) Had geen zin om te wachten, wilde al eens gaan zien om ideeen op te doen. Wij wonen nu in Pellenberg, maar daarvoor in Leuven. Ben jij ook van Leuven zelf? Trouw je int stadhuis van Leuven? Dat wilden wij, maar we moeten in de gemeente trowuen waar je woont he, Lubbeek dus...maar we gaan foto's nemen in Leuven de dag van den trouw en dus ook bij het stadhuis :-). Groetjes, Tineke
|
|
Tineke
|
11-4-2008 12:43:04
mijn ketting en armband voor den trouw komen trouwens ook van daar...van Marco Bicego, Italiaanse ontwerper... super mooi!. Ons mama heeft er ook een ketting en ring van.
|
|
veerle
2-8-2008
|
11-4-2008 15:00:47
Hallo Tineke,
Wij hebben ook gekozen voor trouwringen van Niessing. mijn vriend heeft een eenvoudige witgouden ring (blinkend), en ik een spanring van dezelfde breedte. De collectie van Niessing is in principe in het mat, maar je kan ook kiezen voor een blinkende uitvoering. Wij hebben hem beiden in blinkend wit goud.
Succes!
Groetjes,
Veerle 02/08/2008
|
|
veerle
2-8-2008
|
11-4-2008 15:02:47
En nog even de prijs meegeven: de ring van mijn verloofde (eenvoudig wit goed) kostte 580 EUR.
Groeten,
Veerle
|
|
Sheron
2-2-2008
|
11-4-2008 15:34:30
Hoi Tinneke,
Wij wonen in het centrum van Leuven en ik werk aan de KULeuven. We zijn eigenlijk al getrouwd voor de wet de 2de februari en we zijn dan met de familie gaan eten in The Lodge (hotel met restuarant, ze hebben een aparte zaal) en we geven een groot feest in augustus (wel ni met ceremonie en dergelijke, gewoon eten en feesten op de boerderij van de familie van mijne man). Indien je wat inspiratie nodig zou hebben voor je foto's, hier onze album:
www.fotomoment.be/sheronenfilip
We hebben foto's in en buiten het stadhuis en ook een reportage in Heverlee aan het kasteel van Arenberg en aan de Lodge hotel waar we waren gaan eten...
Als je nog vragen hebt, laat maar iet weten ;-). Welke zaal hebben jullie genomen? En is het in de buurt van Leuven? Groetjes, Sheron
|
|
Tineke
|
14-4-2008 9:02:15
Hey Sheron, Wij trouwen in Berkenhof in Bierbeek op 14/08/08. We dachten er aan om voor de huwelijksnacht een suite in the Lodge in heverlee te boeken. En jij hebt er blijkbaar goede ervaringen mee, dus dat is dan wel een goed idee :-) Naar welke kapper ga je voor je bruidskapsel? En waar ga je voor je bloemen? Hier op het forum raden ze me bloemist Laenen aan in de Brusselsestraat. Voor de ringen zijn we zaterdag gaan zien bij Van der Avort en we gaan voor Niessing :-). Maar er moet nog zo veel gedaan worden (stress ;-))! Jullie foto's zijn wel heel tof! Voor onze foto's dachten we aan een picknick in het stadspark en daarna naar het Begijnhof en de Kruidtuin. Waar komen jouw oorbellen vandaan? In dat rode doosje op de foto, die zijn super mooi! Groetjes, Tineke
|
|
Sheron
2-2-2008
|
16-4-2008 17:27:09
Beste Tinneke,
Amai, ben eventjes niet op jet forum geweest en ik vond je ni meer... Awel, een suite nemen in de Lodge is een super idee, ze hebben echt super schone kamers!! Ik heb da ooit ne keer kado gedaan aan mijn man :-) Mijn kapper is in de mechelsestraat (coiffure ZEN) en de man doet altijd mijn haar (ben nog nooit bij de mevrouw geweest). Ik ga daar nu al een jaar en ben nog nooit slecht gezind naar buiten geweest! Mijn bloemen kwamen van de Green Spot, da is op het einde van de Tiensestraat (vlakbij de winkel het Peperkoekenhuisje). Echt wel een super boeket van rozen en een heel schoon corsage voor mijne man het kostte wel 110 euro in totaal maar ik had ook veel rozen (was wel zwaar). Heel goede keuze trouwens van de ringen!!! Ik zie ook dat je in Berkenhof trouwt, da is echt wel een hele goede zaal (allez, zalen), zeker hun wintertuin (ben daar al naar een trouw geweest en onze personeelfeesten gaan daar altijd door, is wel altijd in orde!). Awel begijnhof en de Kruidtuin is ook heel schoon, ik heb daar ook aan gedacht, maar omdat ik ook aan het kasteel werk dachten we om het daar te doen. Wel oppassen in het begijnhof met je schoentjes (trouwen jullie trouwens in de kerk daar?), een vriendin van me is daar bijna gevallen met haar kleed... Mijn oorbellen komen van mijn pa (weet ni waar hij die gekocht heeft, hij woont in New York), het zijn echte diamanten (was er super content mee :-)).
Veel plezier met de voorbereidingen!! Groetjes, Sheron
|
|
Tineke
|
17-4-2008 8:55:30
Hey Sheron, Ik wilde ook naar Zen coiffire voor mn haar, maar die zijn helaas gesloten de dag dat wij trouwen. We trouwen 14 augustus en de 15e is ne feestdag, dus vele kappers zijn dan juist met verlof helaas... Maar Zen had me Jimmy van Arte aangeraden dus daar ga ik nu voor mijn proefkapsel eind mei. Hoop dat het mooi zal zijn, want mn eerste proefkpasel was een ramp... Mijn verlovingsboeket kwam ook van bij The Greenspot. Ik ga daar zeker ook eens kijken voor mn bruidsboeket. We trouwen niet voor de kerk, maar idd aan de kasseien in het Begijnhof had ik nog niet gedacht, dat gaat niet goed zijn voor mijn schoenen. Bedankt voor alle tips! :-) Groetjes, Tineke
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|