Terug naar overzicht
Hoi, Er bestaat ook zoiets als een babbelbox. Ik weet niet of je hier al van hoorde, maar het lijkt me wel iets. Die babbelbox wordt dan geplaatst ergens op het feest en de gasten kunnen er zelf een bericht op inspreken. Die berichten worden dan op dvd gezet. Je kan dit ook doen in combinatie met een video van je huwelijk. Het is eigenlijk een beetje een vervanging van je gastenboek. Maar wij overwegen het wel.Groetjes, Sarah30-05-09
hallo, wij gaan ook een babbelbox nemen, maar hebben een videograaf tot het einde van de openingsdansgroetjes, sofie
Wij hebben een videograaf die zeker blijft tot 1u en voor hij vertrekt, vraagt hij enkele mensen (meestal zijn dat vrienden) of ze nog iets willen zeggen in de camera in een soort babbelbox. Meestal zijn ze al lichtjes beschonken tegen dan en in de voorbeeldjes die ik gezien heb, gaf dit wel grappige taferelen. Wat wij ook krijgen als extraatje is een videoclip. Wij mogen één liedje kiezen dat we mooi of speciaal vinden en hij maakt op dit liedje een videoclip van 3tal minuutjes van de hele dag. Héél mooi!
Beste Annelies kijk eens op info hier, bij F.D.VIDEOPRODUCTIES, u zal merken dat ik nu een actie doe in verband met de babbelboxMvgfilip
fiogf49gjkf0dBeste Annelies,proficiat met jullie huwelijksplannen !Kijk eens naar www.depraatpaal.be Ik denk dat jullie naar zoiets op zoek zijn: je kan met de verwisselbare vragen vooraan in DE PRAATPAAL reacties uitlokken van je gasten en aangezien DE PRAATPAAL onbemand is, durven de gasten net iets meer inspreken/zingen/uitbeelden/emotioneel zijn/...Mijn e-mailadres en telefoonnr staan ook op de website vermeld. Mocht je nog vragen hebben, dan kan je me uiteraard altijd contacteren.Groeten!Joost