Terug naar overzicht
Alvast een dikke proficiat voor morgen.Geniet van jullie dag!!! En hopelijk is het zonnetje ook van de partij.Waar trouwen jullie?Wij trouwen op 17 mei in Vilvoorde.Vele groetjes en succes!!!!Dianeelisadiana1@hotmail.com
Dag Sandra,Ik wens je een prachtige en onvergetelijke dag toe!Groetjes,Stefanie
Geniet er van!Groetjes, Kristien
Hoi Sandra,Jij bent een van die personen die ik meermaals tegen gekomen ben op dit forum en waarvan ik meermaals goede raad heb gekregen. Als getrouwde vrouw :-) wil ik jou nu één raad geven: geniet morgen want de dag vliegt echt!!!!!!!!!!Ik duim voor een zonnetje, heel veel liefde en een prachtige dag met alles wat je je wensen kan.Groetjes
Ik duim mee voor prachtig weer!
Geniet maar van alles want die dag gaat alles zo snel en het is zo ongelofelijk leuk allemaal!Groetjes
Geniet er ten volle van en alvast proficiat!
Hey!Begin al maar stilletjes te genieten, want JULLIE dag komt eraan! Heel veel plezier, een stralende zon en alles wat jullie hartje verlangt...Groetjes,Elswww.elsenphilip.bruiloftsite.nl
Hey San, Wij wensen jullie een trouw uit jullie dromen ! Proficiat xVi en Tony07/06/08
Dag San,Veel succes morgen! Geniet ervan!!!Groetjes Vicky
hoi san,hopelijk slaap je lekker deze nacht...ik zal geen oog dichtdoen vrees ik!!!!alvast hééééééééél veel succes morgen!!!06-06-2008
hoi san,vandaag is het zo ver voor jullie...laat het een pracht van een dag worden!!!en als ons zonnetje gans de dag zo van de partij zal zijn kan er niks meer mislukken!!!succes!!!!!
hallo san,ben blij voor jullie....het zonnetje is erbij. ik wens jullie een onvergeetelijke dag toe en voor de toekomst....veel liefde ,vriendschap en geluk.groetjes wendy