Terug naar overzicht
Hey,Schrijven jullie specifiek de namen en toenamen van de ouders op de uitnodiging? Wij schreven "samen met onze ouders nodigen wij u uit ...".Wij hebben het probleem niet van gescheiden ouders, maar dat lijkt me mss een oplossing? Sofie
ann,Omdat onze beide ouders gescheiden zijn en ook allemaal hertrouwd zijn. Hebben wij besloten om onze ouders niet te vermelden op onze uitnodigingen. Veel gemakkelijker en zo is er meer plaats voor andere teksten.groetjesvirginie
Aangezien er wat mensen naar de receptie komen die wij niet kennen (collega's van ouders, ...) leek het mij toch het beste om de namen van onze ouders erop te zetten. Ik vind het trouwens ook respect naar onze ouders toe wat ze in het verleden allemaal voor ons gedaan hebbenAnn
Dag Ann,Mijn ouders zijn ook sinds lange tijd gescheiden en zowel mijn vader als mijn moeder hebben een nieuwe partner.We hebben ervoor gekozen om enkel onze "echte" ouders op de uitnodiging te zetten, tenslotte hebben de nieuwe partners mij niet mee opgevoed. We hebben hierover geen enkele commentaar gekregen, hoor.
Hoi Ann,Bij ons is mijn vriend zijn vader hertrouwd en de moeder heeft een vaste vriend. We hebben gewoon alleen moeder + vader erop gezet op verschillende lijntjes met de 2 adressen onderaan en dit komt ook mooi over.groetjes,Els19/07/08
Hey,Mijn ouders zijn ook gescheiden maar wij hebben wel alle namen erop gezet, wel geen adressen, dat vonden we niet echt nodig, maar dus wel de namen van de 3 ouder - koppels. Hopelijk kom je dr'uit! Joke12-07-2008