Terug naar overzicht
hoi katrien,wij voorzien enkel voor ons en diegene die iets gaan lezen en voor de priester een boekje...kwestie vd aandacht van de andere erbij te houden.meestal als ze een boekje hebben zitten ze al gans dat ding te doorbladeren en zijn ze maar half zo aandachtig als zonder boekje...tenminste...dit werd ons aangeraden!succes!06-06-2008
hey katrien, wij voorzien 150 misboekjes!ik denk dat het ook wel afhankelijk is van waar dat je trouwt, wij wonen in een klein mini dorpke ( een echt boeregat) waar iedereen iedereen kent, en meestal komen er ook veel mensen van int dorp naar zo n trouwmis. (weten we natuurlijk niet zeker é).Maar heb al van veel mensen gehoord die in grotere steden wonen en trouwen, dat het de gewoonte is dat alleen de familie en sommige genodigde van het feest komen kijken naar de kerk.veel succes noggroetjes, sofie
Hoi Katrien,Ik had eerst altijd gedacht 100, maar een vriendin van mij is in oktober getrouwd en die zei me overlaatst dat ze er 140 had en er een tiental overhad. Dus dacht ik, dan zullen we er 150 bestellen, beter te veel dan te weinig, maar dat vond mijn vriend en die van het kopiecenter toch wel veel, dus is het 130 geworden. Groetjes,Inge05/07/2008
Hallo, Wij trouwen 27 september en heb me dit ook al vaak afgevraagd....Is het ook niet een beetje afhankelijk van hoeveel mensen je uitnodigd. het zijn toch voornamelijk die mensen die je viering bij wonen.Hoeveel mensen hadden jullie dan uitgenodigd als je 150 boekjes maakt. Groetjes.AnTel je dan 1 boekje per persoon of per gezin?
Eigenlijk mag je niet kijken naar het aantal genodigden. Normaal komen niet elke genodigde naar de kerk. Meestal is dat de familie en enkele goede vrienden. De rest komt meestal enkel naar de kerk wanneer jullie buiten komen. Wij versturen 130 kaartjes en we voor zien 70 boekjes voor in de kerk. Ik denk dat dat al ruim voldoende is. Moesten we er toch te kort hebben, dan kunnen ze nog altijd per 2 kijken. Normaal zeggen ze altijd, "liever te veel dan te weinig", maar bij misboekjes denken wij er anders over. Als we er 130 laten drukken en er zijn er maar 70 weg, dan sta je daar met de rest. Verloren kosten!!! (Met het geld van de 50 overige boekjes kun je dan nog eens iets extra doen op huwelijksreis!!!!)Groetjes, Wendy05/07/2008