Terug naar overzicht
hoi els,wij doen het ook met apparte kaartjes, heb ze ook bij ava gehaald en ze zijn in sierschrift wel heel mooi gelukt hoor!!!06-06-2008
Ik denk dat aparte kaartjes het meest gebruikelijk zijn hoor.. Op éénzelfde uitnodiging wordt dit moeilijk he.. Tenzij je het zelf invult zoals de namen.. Maar is dat niet een beetje raar..?
Hallo Els,Wij doen het ook op aparte kaartjes.Maar wat je ook kunt doen is op de uitnodiging zelf: "Graag nodigen wij u uit op 02/05/08 op": en dan twee blokjes met receptie (+ uur) en avondfeest (+ uur) en dan kruis je in bvb. zilver aan waarvoor ze uitgenodigd zijn. Zo eentje hebben wij ook al ontvangen en kwam ook mooi uit.GroetjesSofie
Hallo,wij maken gewoon twee verschillende uitnodigingen. Op de ene nodigen we hen uit voor de receptie, op de andere wordt het avondfeest vermeld. Familie geven we de uitnodigingen voor het avondfeest en we vermelden er gewoon mondeling bij dat ze ook welkom zijn op de receptie zodat familie na de mis niet naar huis hoeft te gaan.Op deze manier kwamen we goedkoper uit dan te werken met losse kaartjes en staat toch alles mooi gedrukt (voor diegenen die geen sierschrift kunnen :-) ).
Ik heb de uitnodigingen voor receptie - avondfeest geprint op een A4 blad en dat gewoon versneden in kleinere kaartjes. Komt veel goedkoper uit dan die losse kaartjes. En printen is dan ook geen probleem. groetjes
alvast bedankt iedereen voor de reacties en suggesties, heb het toch kunnen printen op kleine kaartjes, ga juist nog eens moeten kijken voor het lettertype maar voor de rest vind ik het wel geslaagd.
Wij werken niet met aparte kaartjes, wij drukken gewoon twee soorten uitnodigingen, maar dan enkel met een andere tekst op.Vind ik toch het mooiste.GroetjesLiesbeth17-05-2008
Wij hebben er zelfs 3! Ik heb voor iedereen dezelfde foto van ons en de kinderen, waar dan gezegd wordt dat mama en papa gaan trouwen, waar, wanneer en in welke kerk. De achterzijde is een zelf geprint kaartje, waarvan ik er dus 3 verschillende heb: receptie, avondfeest en dansavond :-) Groetjes, Wendy14/08/2008
Bij ons worden het ook 3 aparte uitnodigingen: receptie, avondfeest en dansfeest.