Nu Online
Momenteel zijn er 630 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

probleem met mijn moeder

22-3-2005 9:04:21
heykes,
ik zit namelijk met een groot probleem,
mijn ouders zijn gescheiden, en allebei mijn ouders hebben een nieuwe partner gevonden; maar nu is het probleem mijn moeder haar vriend rudy heeft nogal een groot strafblad en kan nogal lastig doen als ie gedronken heeft.
dus we zouden hem niet graag hebben op onze trouw. Omdat als hij gedronken heeft begint hij lastig te doen tegen iedereen zoals mijn vader beginnen uit te dagen, zo heb ik het al een paar keren meegemaakt en ik ken mijn moeder haar vriend al een tijdje en ik zou hem niet graag op onze trouw hebben maar ik kan er toch vanonder om hem ook te vragen of wel? want ik weet van mijn moeder ook als hare vriend niet mag komen dan komt zij ook niet.
kweet echt niet wat ik zou moeten doen. kwil er mijn mooiste dag van maken.

sarah
17-6-2005
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 469

Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik22-3-2005 9:22:57

Dag Sarah

Ik heb een klein beetje hetzelfde probleem als u.
Mijn ouders zijn ook gescheiden. Door een voorval heb ik mijn moeder van mijn 16 jaar niet meer gezien.
Vorige maand ben ik 26 geworden en had mijn vriend een verrassing voor me: een afspraak met mijn moeder.
Dat ging nog wat stroef, maar toch het is en blijft mijn moeder. Ik heb nu wel al de beslissing gemaakt om mijn moeder niet uit te nodigen. Tegenover mijn vader vind ik wat hypocriet. Die 2 zijn water en vuur geworden, trouwens ik denk dat mijn moeder zelf niet zou komen.

Wat ik in jouw plaats zou doen... de kans zit er misschien dik in dat daar ruzie komt en dat is echt niet de moment voor u! dat moet je langs alle kanten proberen te vermijden.
Probeer er eens met je moeder over te praten??

Greetz

Vanessa

Kaat

Meld misbruik22-3-2005 19:38:59

Hey,
ik kan me niet echt in uw positie stellen maar ik denk dat ik wel een oplossing weet.Ik zou geen eretafel zetten met die ouders maar indien mogelijk elk aan een andere tafel zetten ver uit elkanders buurt en indien mogelijk bij mensen die deze bepaalde persoon kunnen intomen als dat nodig zou zijn.
Een tweede zou ik dan aan de zaal vragen om er een beetje op te letten dat men hem in de loop van de avond iets minder drank geeft omwille van de problemen die kunnen voorvallen.Ik ben er zeker van dat ze daar rekening zullen mee houden.
Succes.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...