Terug naar overzicht
Dag SarahIk heb een klein beetje hetzelfde probleem als u.Mijn ouders zijn ook gescheiden. Door een voorval heb ik mijn moeder van mijn 16 jaar niet meer gezien.Vorige maand ben ik 26 geworden en had mijn vriend een verrassing voor me: een afspraak met mijn moeder.Dat ging nog wat stroef, maar toch het is en blijft mijn moeder. Ik heb nu wel al de beslissing gemaakt om mijn moeder niet uit te nodigen. Tegenover mijn vader vind ik wat hypocriet. Die 2 zijn water en vuur geworden, trouwens ik denk dat mijn moeder zelf niet zou komen.Wat ik in jouw plaats zou doen... de kans zit er misschien dik in dat daar ruzie komt en dat is echt niet de moment voor u! dat moet je langs alle kanten proberen te vermijden.Probeer er eens met je moeder over te praten??GreetzVanessa
Hey,ik kan me niet echt in uw positie stellen maar ik denk dat ik wel een oplossing weet.Ik zou geen eretafel zetten met die ouders maar indien mogelijk elk aan een andere tafel zetten ver uit elkanders buurt en indien mogelijk bij mensen die deze bepaalde persoon kunnen intomen als dat nodig zou zijn.Een tweede zou ik dan aan de zaal vragen om er een beetje op te letten dat men hem in de loop van de avond iets minder drank geeft omwille van de problemen die kunnen voorvallen.Ik ben er zeker van dat ze daar rekening zullen mee houden.Succes.