Nu Online
Momenteel zijn er 651 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wie zit rond het bruidspaar bij jullie?

13-4-2008 11:42:33
hallo allemaal,
wij trouwen op 2 mei en ik had nog een vraagje voor in de kerk. Wij zitten vooraan en rond ons zit normaal enkel ouders en broer en zus. Maar mijn ventje is alleen thuis, dus zitten enkel zijn ouders in de boog rond ons. Dat vindt zijn moeder zielig en dus wil ze er ook de grootouders, zijn meter en man en zijn peter erbij. Maar dat vindt ik teveel...
Wie zetten jullie in de boog rond jullie in de kerk? Ik heb er geen idee van...

kim
20-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 861

heidi
7-6-2008
 Meld misbruik13-4-2008 12:40:52

hallo,
bij ons gaan dat mijn ouders, getuigen, peter met zijn zus zijn en van hem de ouders, oma, broer, getuige en bruidskindje.

groetjes
heidi

Nele
26-7-2008
 Meld misbruik13-4-2008 13:14:33

Hallo Kim,

Bij ons zit het zo:
bruid: ouders, zussen met partner en getuige (vriendin)met partner
bruidegom: ouders, zussen met partner en diens twee kindjes
Langs de kant van de bruid zullen de 3 bruidskindjes zitten zodat alles wat in evenwicht is

groetjes en succes
Nele

Gerlinde
2-8-2008
 Meld misbruik13-4-2008 15:45:18

Wie is zijn getuige? Deze kan je er nog bijzetten met partner.

Debby
8-8-2009
 Meld misbruik14-4-2008 16:31:27

Hey,

Was zaterdag in de kerk van mijn neef zijn trouw en daar was het zo:
Bruidspaar in de midden en achter de bruid:

grootmoeder,getuige (is tevens ook haar broer)en partner en ouders

achter de bruidegom:

grootouders,getuige(was zijn zus)en partner en ouders.

Heb bij alles goed opgelet daar ik dan daarna niet met die vragen zit!Haha

Groetjes,
Debby

Katrien
8-9-2008
 Meld misbruik15-4-2008 17:38:12

Ik had mijn ouders rechts van mij zitten, de ouders van mijn man zaten links van hem.
Tegenover ons zaten mijn schoonzus en haar vriend, daarnaast rechts mijn broer, zus en haar vriend. Aan de andere van mijn schoonzus zat mijn andere schoonzus, de oma, de tante en nonkel van mijn man.

Die tante en nonkel zaten oorspronkelijk tegenover ons, maar dat was helemaal niet de bedoeling ... (we hadden wel 'n tafelindeling, maar geen specifieke stoelen toegewezen) We hadden ze maar bij ons aan tafel gezet, omdat dat de enige familie van mijn man is. Aangezien we als laatste toekwamen, zaten zij reeds en is mijn schoonzus gaan vragen of ze niet van plaats wilden wisselen (gelukkig!)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...