Terug naar overzicht
wij zijn eens bij vrienden geweest die ook allebei informaticus zijn. Zij hadden allerlei types van computers als taflnamen. Zo was onze tafel de Commodore 64
je kan ook als tafelnamen de verschillende programmeertalen nemen (java, c++, cobol, pascal, visual basic,...). Mijn vriend is ook informaticus en is hier dus wild enthousiast over. Succes ermee!
besturingssystemenunix - linux - DOS - MacOS - Windows - ...bepaalde programma'scollega's - office / eretafel - een besturingssysteem / vrienden - messenger of icqkey players in de marktSun Microsystems - Microsoft - Oracle - Red Hat - IBM - HP - ...cheers, dj LeBart
ik zou het wel niet te moeilijk maken, best dingen nemen die iedereen kent. dus ook oudere mensen of mensen die er helemaal niks van kennen. Ik kan me voorstellen dat die het in keulen horen donderen als je het hebt over linux, oracle,..Ik weet niet of dit idee mogelijk is. Maar vb- je zet een computer aan de ingang met een printer erbij- de mensen geven hun naam in en er komt een prentje met vb een tekening van een computer uit de printer- die tekeningen kunnen ze dan terug vinden op de tafelsIk zou het thema in andere details wat proberen uit te werken, op een manier die voor iedereen begrijpelijk is.ik heb communicatie en evenementen gestudeerd en we moesten altijd uitgaan van het KISS-principe'keep it stupid and simple'andere mogelijke ideetjes voor het thema zijn- usb-stick in de vorm van een hartje (heb ik vanmorgen toevallig gezien op een site met huwelijksbedankjes)- enveloppendoos in de vorm van een pc- gepersonaliseerde muismatsucces!
we geraken er maar niet uit....het is een vrij moeilijk thema precies :-).Nog iemand leuke idee'kes? We zouden iets met die muizen willen doen, maar we vinden niet echt iets origineels.Eerst dachten we aan "de rode muizen" - "de groene muizen" enzoverder.... maar dit lijkt ons dan weer "te" simpel...helpppp dus :-)