Nu Online
Momenteel zijn er 426 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Help! Ideeën voor tafelnamen?

13-4-2008 20:27:23
Beste (toekomstige) bruiden,

De vraag ik hier al veel gesteld, maar toch wou ik nog even jullie ideeën vragen.. Wij hebben vandaag nog eens een bespreking gehad met onze feestzaal, en blijkbaar "moeten" we tafelnamen geven. Dat is daar altijd zo de gewoonte. Maar ik had er niet echt op gerekend.. Hebben jullie ideeën? Ik vind dit zeer moeilijk.. Mag niet te "onnozel" zijn, maar ook niet te overdreven.. (ik dacht bijvoorbeeld al aan namen van kunstenaars omdat ik kunstliefhebber ben, maar dat vond mijn vriend erover..)!
Stuur maar al jullie ideeën door!!
Alvast enorm bedankt!

Groetjes

Lieselot
5-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 779

Ilka
7-6-2008
 Meld misbruik13-4-2008 21:26:48

Om eerlijk te zijn vind ik die kunstenaars er niet over! :-)
Dat ligt tenminste in de lijn van je interesses en maakt het persoonlijker!

Misschien toch proberen van je vriend te overtuigen? Of anders iets nemen dat waarin hij ook interesse voor heeft? En mixen?

Groetjes

Marie
30-8-2008
 Meld misbruik13-4-2008 21:35:45

Hoi,

als je inderdaad van kunst houdt, vind ik kunstenaars een goed idee! Wij zouden films nemen, aangezien we filmliefhebbers zijn...

Succes ermee!

inge
1-8-2008
 Meld misbruik13-4-2008 23:04:15

Hallo,

Wij gebruiken ook kunstenaars omdat mijn schoonvader ook zelf kunstschilder is.
Dus hiermee vonden we dat heel toepasselijk.

Groetjes 01/08/08

karen
17-5-2008
 Meld misbruik14-4-2008 9:07:10

hallo, misschien van plaatsen waar jullie samen op reis zijn geweest?
Wij hebben 3 maanden in LA gewoont waar mijn vriend mij ook ten huwelijk heeft gevraagd. Ik heb nu per tafel een plaats genomen waar we geweest zijn ( Hollywood, Santa Monica,...) en hier een collage van foto's van gemaaakt om deze op tafel te zetten. Bij het binnenkomen in de zaal krijgen de mensen dan dezelfde foto maar in het klein

J
19-4-2008
 Meld misbruik14-4-2008 9:32:50

Ik vind kunstenaars ook een super idee! Als je iets neemt, dat in je interesse ligt, maakt dat het toch persoonlijker, vind ik.

Inge
14-6-2008
 Meld misbruik14-4-2008 12:11:42

Wij nemen dansen maar wat denk je van wijnen en dan een fles wijn of een etiket van wijn op tafel zetten? Of bloemen en dan een paar bloemen in een vaas op tafel.. of snoep (dat zal zeker veel succes hebben als de mensen eens kunnen grabbelen ;)

Groetjes,
Inge
14/06/2008

KATLEEN
26-7-2008
 Meld misbruik14-4-2008 17:58:06

als je van kunst houd moet je dit zeker doen.
Je kan op de tafel een foto van een kunstwerkje van die kunstenaar zetten.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...