Terug naar overzicht
Om eerlijk te zijn vind ik die kunstenaars er niet over! :-)Dat ligt tenminste in de lijn van je interesses en maakt het persoonlijker!Misschien toch proberen van je vriend te overtuigen? Of anders iets nemen dat waarin hij ook interesse voor heeft? En mixen? Groetjes
Hoi,als je inderdaad van kunst houdt, vind ik kunstenaars een goed idee! Wij zouden films nemen, aangezien we filmliefhebbers zijn...Succes ermee!
Hallo,Wij gebruiken ook kunstenaars omdat mijn schoonvader ook zelf kunstschilder is.Dus hiermee vonden we dat heel toepasselijk.Groetjes 01/08/08
hallo, misschien van plaatsen waar jullie samen op reis zijn geweest?Wij hebben 3 maanden in LA gewoont waar mijn vriend mij ook ten huwelijk heeft gevraagd. Ik heb nu per tafel een plaats genomen waar we geweest zijn ( Hollywood, Santa Monica,...) en hier een collage van foto's van gemaaakt om deze op tafel te zetten. Bij het binnenkomen in de zaal krijgen de mensen dan dezelfde foto maar in het klein
Ik vind kunstenaars ook een super idee! Als je iets neemt, dat in je interesse ligt, maakt dat het toch persoonlijker, vind ik.
Wij nemen dansen maar wat denk je van wijnen en dan een fles wijn of een etiket van wijn op tafel zetten? Of bloemen en dan een paar bloemen in een vaas op tafel.. of snoep (dat zal zeker veel succes hebben als de mensen eens kunnen grabbelen ;)Groetjes,Inge14/06/2008
als je van kunst houd moet je dit zeker doen.Je kan op de tafel een foto van een kunstwerkje van die kunstenaar zetten.