Terug naar overzicht
Hoi Daphne,wij zijn daar ook gaan kijken en we werden op dezelfde manier behandeld! Die man lachtte ons bijna uit!! We zijn dan naar Ducheyne in Berchem geweest, en dat is echt een wereld van verschil! Ze hebben alle tijd genomen om ons te helpen, waren heel vriendelijk maar absoluut niet opdringerig. Mijn toekomstige heeft een paar combinaties gepast en ook daar werd niet moeilijk over gedaan! Ik geloof dat het daar rond de 90 euro is om een jacquet te huren. Je kan altijd eens gaan kijken op de site http://www.ceremonie-ducheyne.be . Zeker en vast een aanrader!!Marjan
Hallo,Amaai, ik denk dat ik direct alles zou annuleren. Ik zou ergens anders gaan kijken hoor. Er moeten vast nog winkels in de beurt zijn waar je ze kan huren. En heb je al een voorschot betaald? Anders zou ik zeker annuleren.Groetjes en veel succes nogSofie06/09/08
Ducheyne in Berchem, zeer vriendelijke mensen, niet duur en je kan zoveel passen als je wilt. Wij hadden enkel een gilet nodig dus veel geld hadden ze aan ons niet verdient en toch zijn ze zeer vriendelijk geweest. We hebben een 7-tal gilets gepast en mijn venteke stak nog in een harnas na zijn schouderoperatie. Dus we waren zeker niet de gemakkelijkste mensen voor hen.Ik zou daar ne keer gaan informeren. De echtgenoot van mijn collega heeft een volledig kostuum daar gehuurd en hij zag er piekfijn uit !Groetjes,Vi en Tony07/06/08