TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Karen
13-9-2008
|
14-4-2008 11:06:44
hoi, toen ik de eerste keer ging kijken voor een trouwkleed bij JPC (op afspraak) waren ze echt zéér vriendelijk. ze hebben zeer veel keuze, in alle soorten prijscategoriën. Ze vragen wel eerst hoeveel je kleed ongeveer mag kosten, zodat je niet met een enorme ontgoocheling zit als je een te duur maar vreselijk mooi kleed aanhebt. De laatste 2 kleedjes waartussen ik twijfelde was eentje van cymbeline (ongeveer 1.000 euro) en eentje van ian stuart (3.000 euro)...het is ian stuart geworden. ik moet er eelijkheidshalve aan toevoegen dat er nadien opeens moeilijk werd gedaan over het gratis bijleveren van de schoenen (was beloofd omda wij rond de opendeurdagen gekocht hadden) en toen ik eens terugging (zonder afspraak) voor suitekledij was de sfeer ook totaal anders...dus best een afspraak maken! het blijft wel een aanrader! groeten,
|
|
Debby
8-8-2009
|
14-4-2008 11:23:12
Hey Karen,
Welk kleedje was dat van Cymbeline? Ben eens op de site gaan kijken en vond ze allemaal wel heel knap!
Groetjes, Debby 8/8/2009
|
|
Patricia
14-2-2009
|
14-4-2008 11:32:41
Het hangt er waarschijnlijk van af wie de verkoopster is, maar bij mij is dit dik tegengevallen. Ze deden heel hautain en waren alles behalve behulpzaam! Ik heb maar 2 kleedjes gekregen, en toen ik naar een bepaald merk vroeg zei de verkoopster me dat die al allemaal weg waren, terwijl de vrouw in het paskamertje naast mij juist DAT merk aan had! Bovendien waren er geen paskamers genoeg en heb ik mij moeten omkleden in een bergruimte met een gordijn voor (dat midden in een pasbeurt nog eens is opengetrokken)... Uiteindelijk heb ik één van die 2 kleedjes gekocht maar dan in Le Chapeau, ondanks het feit dat de retouchekosten daar (veel) hoger lagen. Ik ben zodanig gechoqueerd buitengekomen dat ik die meerkost met veel plezier betaalde voor de overdadig goede service in Le Chapaeu!
|
|
Chantal
30-8-2008
|
14-4-2008 12:38:07
ik ben er half maart geweest (na afspraak) en ze waren zeer vriendelijk. Ze vroegen inderdaad eerst het budget en wat je als trouwkleed wilt (model,kleur,...). Ik heb er verschillende gepast en als er eentje mij echt niet stond, dan zeiden ze dit ook. Persoonlijk vind ik dit goed, ze dringen ook niets op.
groetjes Chantal 30/08/08
|
|
Laetitia
20-6-2009
|
14-4-2008 13:17:54
Mijn schoonzus en heel de suite hebben daar hun kleed gehaald.
Ik ben nog nooit zo onbeschoft behandeld geweest als daar. En wij hebben daar uiteindelijk met 5 mensen suitekleden gekocht en dan één trouwjurk en nog kon er geen glimlach vanaf. Zeker de hoofdverkoopster is een echt serpent.
Bovendien: - één suitekleed hadden ze een bordeaux rok ipv een zwarte rok besteld en op maat gemaakt (dat wilden ze niet meer aanpassen) - de levering van mijn top heeft ook immens lang geduurd (ben meermaals moeten terug gaan) - Toen wij daar waren kwam er een vrouw terug met haar kleed, dat was de ochtend op de bruiloft helemaal opengescheurd op de zijkant waar ze het iets versmald hadden (dus heel haar dag was om zeep). Ze weigerden een tegemoetkoming te doen voor de geleden ellende - en op internet las ik nog het volgende: Lieve is vorige week vrijdag terug naar JPC Collection gegaan om haar kleed te bewonderen. Ik heb nog nooit iemand zo teleurgesteld gezien. Blijkbaar hebben ze daar een verkeerde stof gebruikt en haar trouwkleed is geel, niet gebroken wit maar echt geel. Dus wegblijven daar!!!
|
|
Karen
13-9-2008
|
14-4-2008 14:18:40
Debby, de naam van het kleedje van cymbeline ken ik niet, maar het was eentje met allemaal laagjes in de rok (zo'n luchtig stofje) en een V-uitsnijding in de rug met veters...echt een heel licht kleedje.
ik had als verkoopster Gaiana Toenen ofzoiets, maar de bazin (een onnatuurlijk bruin mens met lang blond haar) heeft er zich even mee komen moeien en die was onderdaad opdringerig...
|
|
KATRIEN
26-9-2008
|
15-4-2008 15:57:49
Hallo iedereen,
ik heb mijn kleed bij JPC collection gekocht en ik was en ben daar nog zeer tevreden. Bij mij heeft ook Gaiana mij geholen en zij is zeer vriendelijk, al vind ik iedereen er vriendelijk. Maar je moet echt wel een afspraak maken.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|