TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
iris
30-8-2008
|
14-4-2008 11:56:45
Hallo,
ik ga binnenkort ook kijken voor een trouwkleed, maar wil mijn tante er zelf een laten maken. Hoelang heeft je mama er eigenlijk over gedaan?
groetjes
|
|
Jozefien
26-4-2008
|
14-4-2008 12:06:30
Hey Iris,
ze heeft er toch langer aan bezig geweest dan ze had verwacht, ik denk zo'n 3 a 4 maand, maar ondertussen heeft ze ook haar eigen kleed gemaakt en de living verbouwd enzo. Er zijn ook redelijk wat pasbeurten in gegaan want ze heeft geen paspop gebruikt. Indien ze er dagelijks aan zou gewerkt hebben zou het wel veel sneller klaargeweest zijn hoor. En vandaag wou ze het volledig af hebben, dus nu hopen dat het gelukt is he.
Wij zijn ook eerst gaan kijken in een bruidswinkel, want ik wou eerst toch weten wat voor model mij goed stond. Hetgeen mij dan het beste stond hebben we een beetje proberen namaken, maar dan in een ander kleurtje en ik moet eerlijk zeggen dat het er toch een beetje op trekt!
groetjes Jozefien
|
|
kim
20-6-2008
|
14-4-2008 15:45:41
Hallo, ik liet het mijne ook zelf maken. Ik heb het samen met een vriendin ontworpen en een vriendin van mijn zus (naaister van beroep) heeft het gemaakt. Ze is er zo'n 4 maand aan bezig geweest (niet dagelijks!)Het is wel leuk en iets unieks!
|
|
veerle
1-2-2009
|
14-4-2008 18:24:14
Hallo,
ik ben naaister in bijberoep, en ga voor zowel 2 vriendinnen als voor mezelf een trouwkleed maken. Het is idd wel spannender, omdat je vooraf nooit zeker het eindresultaat kunt inschatten, maar wel beter voor je budget en voor je portemonnee...
Ik ben tevreden met hetgeen ik ga maken, enkel mijn proefmodel in baalkatoen is klaar, ; maar heb ook wel schrik dat mensen gaan zien dat het zelfgemaakt is, of er veel kritischer voor gaan zijn dan voor een gekocht kleed...
veerle
|
|
Chris
6-6-2009
|
14-4-2008 18:43:09
Hey, Mijn kleed zal ook door mijn moeder gemaakt worden en daar ben ik best fier op. Buiten het feit dat het stukken goedkoper is, vind ik het ook wel een fijne gedachte dat zij die moeite voor mij wil doen. Ook voor mijn twee zussen heeft ze dat in de tijd gemaakt en het resultaat was toen ook heel geslaagd. Mijn proefmodel is al klaar en daar was ik echt enthousiast over. Ik ben dus niet bang voor de echte jurk. Mijn moeder rekent 3 maanden voor de jurk te maken. Groetjes Chris
|
|
karolien
|
14-4-2008 19:03:47
hallo , mijn trouwkleed wordt ook gemaakt door een naaister die een goede vriendin is van mijn moeder volgende maand gaat ze er aan beginnen ik hoop dat ik snel het kan passen grt karolien
|
|
Jozefien
26-4-2008
|
15-4-2008 8:56:49
Hey Veerle,
die schrik heb ik eigenlijk ook wel, dat de mensen veel kritischer zullen zijn, of dat ze het eraan gaan zien dat het zelfgemaakt is. Maar ik vind het resultaat eigenlijk wel geslaagd, en degenen die kritiek zouden hebben, zullen het waarschijnlijk nie eens zelf kunnen. Ik denk dat we gewoon extra fier gaan zijn, want het zal toch echt wel uniek zijn!!!
groetjes, Jozefien
|
|
Nati
|
6-5-2008 14:26:33
Hey allemaal,
Ik kom uit Spanje maar mijn vriend is uit Belgie een we gaan hier trouwen. Sorry, maar mijn Nederlands is nog niet zo goed. Ik wil een heel mooie tweede hand trouwjurk van het Spaanse merk Rosa Clará dragen maar het is een beetje te groot. Ken iemand een goede naaister die kan mijn jurk kleiner maken?
Bedankt! Carmen
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|