Terug naar overzicht
Wij trouwen op 28 juni in De Kleine Graaf! Als dat voor jullie niet te laat is, zal ik je nadien laten weten hoe het geweest is.Groetjes,Winde
@WindeJa graag! Wij trouwen pas op 20 december, nog effe tijd dus :)
hey!Ook wij zijn eens gaan informeren bij deze prachtige zaak, maar voor ons gaat ze jammer genoeg te klein zijn... En daarom zal het normaal WPC in Hoeselt worden.Werden heel vriendelijk onthaald, kregen veel uitleg en mochten ook de zaal nog eens bezichtigen. Had thans op voorhand gehoord dat de ontvangst niet al te denderend was! (maar dat klopte dus absoluut NIET)Hebben er ooit een feest gehad van een nonk van ons en toen was alles tip top in orde. Veel succes ermee!Groetjes,Elswww.elsenphilip.bruiloftsite.nl
Hoi,Ook wij trouwen in de Kleine Graaf op 2 augustus 2008. Dus we kunnen ook verslag uitbrengen. Ik had ook slechte dingen gehoord over de ontvangst maar die was over het algemeen wel goed. de zaal mochten we ook meermaals bezichtigen. Ze waren heel soepel wat betreft de gerechten. We zijn er tot nu toe heel tevreden over.Mijn "schoonouders" zijn er al naar een feest geweest en ze hadden enkele puntjes van kritiek maar die hebben we met de mensen van de kleine graaf besproken en deze zijn nu ook al van de baan.Niets dan goed nieuws dus!!!Kim02/08/2008http://erwinenkim.bruiloftsite.nl