Terug naar overzicht
Hi TinaMijn teller staat nog op 26 dagen vandaag, ik trouw op 10 mei. Ik begin toch ook wat nerveus te worden,hoor. Hopelijk kan ik de dag zelf rustig blijven. Wat moet jij nog allemaal doen? Ik moet nog juwelen kopen, de exacte fotolocatie vastleggen en nog bedankjes kopen voor de genodigden en cadeautjes voor de ouders en getuigen. O ja, en ook nog mijn geloftes schrijven voor de ceremonie. Wat moet jij nog doen?Trouwens hopelijk wordt het weer nog een stuk beter tegen dan, dat is het enigste wat we niet echt kunnen plannen, he?groetjesNancy
hey tina, ik moet nog wel een beetje langer wachten eer ik van " de grote dag" mag genieten, maar ik wens je al wel veel succes, en duim zeker en vast mee voor het zonnetje te laten schijnen!!!!groetjes, sofie
Hallo,wij trouwen op 17 mei. Nog eventjes...Het meeste is klaar, nog even gepuzzeld met de tafelverdeling, maar daar zijn we nu ook uit. Groetjes,Dianeelisadiana1@hotmail.com
donderdag komt de ceremoniemeester langs en zondag naar de fotograaf voor de laatste details te bespreken. Volgende week dan achter de kledij van de kindjes en er moet nog voor de cadeau's van de getuigen en de ouders gezorgd worden ook. we weten wat gedaan!