Terug naar overzicht
wij gaan naar tunesiëook een niet standaard huwelijksreis dus. ik was ook zo opgewonden dat de reis vast stond, terwijl dat verre van het belangrijkste is op dit ogenblik lol.ik ben mijn adrenaline wat kwijt, maar komt wel terug!grt cindy 12/09/08
hoi sofie,dan huw je op 7 juni!!!ik de 6de!!!!honeymoon word bij ons een cruise op de middelandse zee...italie, griekenland ,turkije en dan terug italie...ben ook serieus aant stressen wees gerust!!!06-06-2008
Wij kiezen ook niet voor de verre reizen.T'gaat torremolinos (zuiden spanje) worden,ons dochtertje (3j) gaat mee,zolang we zon,zee en rust hebben is dat voor ons voldoende.Grtz sarah
Hey Sofie, Wauw meid, das goed gewerkt! Ik wou dat ik ook kon zeggen dat ik met alles klaar ben. Wij trouwen namelijk ook op 07/06/08. Bij mij moeten de misboekjes nog gedrukt worden, kado ouders, vulling voor bedanking, bloemen, lingerie, gastenboek, vuurwerk nog aangekocht worden. We weten al wat we willen en waar we alles moeten halen. Dus het valt allemaal best nog mee. Voor mei wil ik alles ook klaarhebben. Bij ons moeten de bevestiging voor 1 mei hopelijk allemaal binnenstromen. Dan kunnen wij overgaan tot de tafelschikking.Ik ben toch nog wreed rustig op dit ogenblik, kan allemaal nog veranderen hé.Als huwelijksreis hebben wij voor Jamaica gekozen, voorschot reeds in februari betaald, nu het overige 6 weken voor de afreis. Wij vertrekken op 11 juni ! Bruidjes veel succes nog. Laten we samen duimen dat de weergoden ons goedgezind zullen zijn !xVi en Tony07/06/08
Hey Sofie,Op onze teller nog 46 dagen. Wij trouwen 31/05. Moeten nog een en ander regelen en ben zondag al es behoorlijk over de rooie gegaan, maar mijn toekomstige zegt dat ik overdrijf ... Ben bang dat hij net iets té relaxt is. Wij vertrekken op 02/06 op honeymoon naar ... ik weet het niet. Heeft mijn liefste geregeld. Ben razend nieuwsgierig, maar hij lost absoluut niks.Good luck nog met de voorbereidingen en een supermooie dag gewenst.An
Oei Oei, als ik het zo zie zijn wij echt wel laat met alles, wij trouwen nl. over 10 dagen en er moeten nog een aantal dingen gebeuren. Onder andere het drukken van de misboekjes, de liedjes nog kiezen, een kado voor de getuigen, tafelschikkingen enz... Nog veel werk aan de winkel... HeheToch nog veel succes met de voorbereidingen van jullie huwelijk!Wij kunnen al beginnen uitkijken naar de trouw en de reis. Die zal richting Mexico zijn