Nu Online
Momenteel zijn er 193 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Origineel idee getuigen vragen

15-4-2008 13:09:54
Hey iedereen,

Dit weekend komen onze getuigen eten en we zouden ze graag op een leuk manier vragen of ze getuigen willen zijn met een presentje erbij. Kan iemand mij helpen met ideetjes aan te brengen?

Groetjes en nog veel succes allemaal!

Nathalie

Nathalie
23-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1483

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik15-4-2008 14:57:05

wij hadden het niet zo origineel, maar wel traditioneel gevraagd. Ze hebben allebei een gegraveerde pen gekregen.
Die kunnen ze dan hopelijk gebruiken op de dag zelf. meteen ook een leuk aandenken.

Groetjes
Heidi
13/09/2008

Amber
9-8-2008
 Meld misbruik15-4-2008 16:34:32

Ik heb mijn tante gevraagd om getuige te zijn op de jaarlijkse kerstbrunch van de familie. Gewoon even aan de praat raken, en dan heb ik gewoon gezegd "je weet dat je naar onze trouw mag komen, maar dan op één voorwaarde: als mijn getuige". Toen heb ik haar een doosje van haar lievelingspralientjes gegeven. Ze is spontaan beginnen wenen, ze wist niet waar ze het had!
Het hoeft dus niet altijd speciaal te zijn om effect te hebben. :-)
xxx
www.thierry-amber.bruiloftsite.nl

Ann
6-12-2008
 Meld misbruik15-4-2008 20:39:23

Hoi Nathalie,

Mijn broer heb ik als getuige gevraagd als volgt:
Een foto van mij en mijn metekindje met hierover een tekstje dat ik zelf had gemaakt en eindigde met 'Daarom deze vraag in dit refrein, wil jij op ... mijn getuige zijn'? En dit dan afgedrukt op een etiket en op een fles wijn geplakt.

Mijn vriend heeft zijn getuige gevraagd met een foto van hun twee met ook een tekst over en dit laten maken in de vorm van een puzzel bij Hema.

Beiden zijn echt leuk om te doen.

Succes
Ann

www.annenjan.bruiloftsite.nl

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...