Terug naar overzicht
wij hadden het niet zo origineel, maar wel traditioneel gevraagd. Ze hebben allebei een gegraveerde pen gekregen.Die kunnen ze dan hopelijk gebruiken op de dag zelf. meteen ook een leuk aandenken.GroetjesHeidi13/09/2008
Ik heb mijn tante gevraagd om getuige te zijn op de jaarlijkse kerstbrunch van de familie. Gewoon even aan de praat raken, en dan heb ik gewoon gezegd "je weet dat je naar onze trouw mag komen, maar dan op één voorwaarde: als mijn getuige". Toen heb ik haar een doosje van haar lievelingspralientjes gegeven. Ze is spontaan beginnen wenen, ze wist niet waar ze het had!Het hoeft dus niet altijd speciaal te zijn om effect te hebben. :-)xxxwww.thierry-amber.bruiloftsite.nl
Hoi Nathalie,Mijn broer heb ik als getuige gevraagd als volgt:Een foto van mij en mijn metekindje met hierover een tekstje dat ik zelf had gemaakt en eindigde met 'Daarom deze vraag in dit refrein, wil jij op ... mijn getuige zijn'? En dit dan afgedrukt op een etiket en op een fles wijn geplakt.Mijn vriend heeft zijn getuige gevraagd met een foto van hun twee met ook een tekst over en dit laten maken in de vorm van een puzzel bij Hema.Beiden zijn echt leuk om te doen.SuccesAnnwww.annenjan.bruiloftsite.nl