Terug naar overzicht
Tof verslag, nog nen dikke proficiat he mevrouw x vanaf nu :)En die toets van alle hondjes met witte strikken vind ik echt wel fantastisch. Wij hopen ook dat onze honden erbij kunnen zijn die dag (de kleinste moet normaal zelfs de ringen dragen).Groetjes,Inge14/06/2008
Een dikke proficiat!Kunnen we de foto's ergens bekijken?Groetjes, katrien
Hey san,een dikke proficiat voor jou en je ventje,zo te horen was het een super dag !!!Is lief dat de hondeschool voor zo een mooie verrassing heeft gezorgd!!Grtz en succes in de toekomstsarah
Ik krijg er zelf al tranen van in mijn ogen! Ik wens jullie van harte proficiat en enorm veel geluk samen!!Dat van die honden is gewoon onbeschrijflijk mooi.... :-)xxxxxxwww.thierry-amber.bruiloftsite.nl
zijn er geen fototjes????
Foto's kan je bekijken op http://sandra-princen.familyware.nl Ik hoop dat het lukt.Sandra
San,Ik heb al een paar foto's van jullie bekeken! Mooi! Blij dat jullie een fijne dag hadden. Van harte proficiat en geniet nog maar veel na! Sofie (03/05/08)
proficiat zou ik zeggen blij dat het voor jullie echt zalige dag geworden is.greetz milla