Terug naar overzicht
De ringen kosten daar een stuk minder dan bij andere juweliers, maar de kwaliteit is dan ook beduidend minder. Op het eerste zicht lijken ze goed, maar na een jaartje begin je echt wel het verschil te zien.Pas op, ik kocht er daar ook al hoor, zelfs met een kwaliteitslabel, maar het verschil is overduidelijk. Voor mijn trouwring wou ik dus absoluut niet daar gaan!Groetjes en veel succes!
Hoi Riet,Kijk even verder op deze site, ik heb er enkele weken geleden een topic over geschreven onder "juweliers centraal station OPGELET" of zoiets.Daarin leg ik je haarfijn uit waarom er NIET te kopen.xxx
hoi riet,ik ben van mening dat als er enkele juweliers daar zo werken je ze niet allen mag beschuldigen van zulke dingen...een vriend van ons is zelfstandige goudsmid-juweelontwerphij is de eerlijkste mens die ik ken hoor...en werkt ook in DE antwerpse jodenbuurt...namelijk in de vestingstraatwij hebben althans onze ringen vandaag bij hem besteld en zijn er honderd percent gerust in!kben zelf een dochter van juwelier...mij maken ze niks wijs... mn ouders zijn nu niet meer actief...ik geef je gerust zn gegevens als je wil...je kan me mailen op perrybetsy@telenet.beveel succes!!!
Ze zijn idd misschien niet allemaal slecht, maar waarom het risico nemen? Min verlovingsring komt ook van daar, en ze hebben hem om te beginnen lelijk verkleind, na een maand is er een diamant uitgevallen (en die ben ik kwijt natuurlijk), en nu (na 4 maanden) is die onderaan al helemaal dof en zitten er putjes in. En ik doe er niets speciaal mee hoor...
Als jullie daar willen kopen, doen! Onze ringen komen ook van ginter en zijn de helft van de prijs en zeker even mooi!! Mijn tante haalt al jaar en dag haar ringen daar en we kennen een koppel die hun trouwringen daar ook gekocht hebben en zijn nog perfect!! xxx
Kijk, zoals Amber zegt, eens een aantal topics terug. Daar heeft iemand duidelijk uitgelegd waarom je ze daar niet moet kopen en waarom en op wat je dan wel moet letten. Je mag ze mss niet allemaal over dezelfde kam scheren, maar persoonlijk zou ik het risico niet nemen. Hoe ga jij nl weten wie wel en niet te betrouwen is en die ringen zijn éénmalig en voor altijd é.
Hoi,wij zijn vorig jaar getrouwd en hebben daar onze ringen gekocht. Ik wist dat niet dat 't daar niet betrouwbaar was of zo. Ik draag al jarenlang een gouden ring die ik daar gekocht heb, en heb er toch nog geen klagen van gehad. Wat betreft je vraag naar de prijs: onze trouwringen zijn van wit goud, 6 mm breed en voor mij met drie diamantjes. Ze kostten samen 500 euro.Groetjes,Ilse
Hey,Wij hebben een aantal juwelierszaken bezocht en kwamen tot de vaststelling dat de ringen die we er gezien hebben niet wauw waren maar wel schandalig duur !We hebben besloten om ook naar "een jood" te gaan (niet in Antwerpen). Die had ook een zeer ruime keuze in ringen en zowel voor mij als voor mijn vriend waren er 2 ringen bij die er voor ons echt "uitsprongen". Echt prachtige 18kt gouden ringen, in de mijne met diamant. Voor de 2 ringen samen betalen we nog geen 500 euro. Das dus MEER DAN DE HELFT goedkoper dan de ringen die ons het meest aanstonden bij de juwelier.Die juweliers worden schandalig rijk!Over de "mindere kwaliteit" van de ringen bij de "joden", geloof ik niet veel!Een ring van 18kt goud moet uit een bepaald aantal ijzer bestaan en een bepaald aantal goud. Als in hun ringen zogezegd minder goud zou in zitten, dan hadden die al lang allemaal hun deuren mogen sluiten want die "joden" krijgen ook wel inspectie! Die kunnen hun dat toch niet veroorloven om een ring voor 18kt goud te verkopen terwijl dat helemaal niet het geval is? Het zou nogal klachten regenen denk ik!Groetjes,Patricia
Hoi Rietonze ringen komen ook van A'pen. Met name van de winkel op de hoek recht over het station. Deze winkel bestaat reeds 30jaar of zo en gaat over van vader op zoon. Onze ringen kosten samen 500EUR. Wit met geel goud en bij mij zitten er 4 steentjes in, bij mijn toekomstige 1 groot steentje. Mijn raad is doen!!GrtjsSally17/05/2008