Terug naar overzicht
Dag Joki,het is misschien niet in de buurt, maar het is zeker klasse! dsomusic.be slaagde er zaterdag jl. zelfs in met een totale stroomuitval toch in te staan dat de gekozen muziek naar voren werd gebracht, met een beperkte begeleiding en zang zonder micro. Dit toont zeker hun kwaliteiten én hun klasse. Zonder deze klasse had de ceremonie op een fiasco kunnen uitlopen. Zeker aan te bevelen, en de moeite om eens te contacteren; hun prijzen ken ik niet!
Hallo, Eventjes vragen of wij elkaar kennen? Ik ben ook van Beernem, wij zouden ook eerst op 4juli trouwen maar 't werd uiteindelijk 27juni.GroetjesValentine
Kijk eens naar www.davidenkoen.net . Supertevreden was ik van hun professionalisme, hun kwaliteit en hun vriendelijkheid. Zeer ervaren mannenduo! En ze staan open voor suggesties.Succes,Lien, 61 dagen getrouwd :-)
Beste Joki.Als je meer informatie wil over Steve en mij, dan mag je me altijd eens mailen. We zingen en spelen beide gitaar. (wel regio Vlaams-Brabant)Groetjes!!juf_bliss@hotmail.com