Nu Online
Momenteel zijn er 630 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

twijfels trouwjurk

15-4-2008 21:58:26
hallo iedereen,
ik heb een tijdje geleden al eens laten weten dat ik twijfelde omtrent mijn trouwjurk.
wel ik heb toen toffe reacties gekregen waarvoor dank, maar, nu zaten we vant weekend te kijken op internet met een paar vrienden en familie naar trouwkledij en je kent dat de een vind dit mooi de ander dit, nu op een gegeven moment kwamen we mijn keuze tegen en ik zei niks maar ze hadden hier reacties van "dit is het minst mooie dat ik al gezien heb" en zo van "een broek is toch niks voor een bruid" er was er zelfs een die dit zou ik echt nooit aandoen wel ik heb dat gekozen en ja ik heb een lange broek ik ben namelijk ni zo groot en heb ook nog enkel kilos te veel bij na mijn bevalling maar ik voel me er goed in en zelfzeker en vond het ook mooi toch twijfel ik nog meer nu. zo ik wilde dit maar even kwijt . als je wil weten wat het is je kan het vinden op de site www.mathyro.be ik geloof nr 34-35-36 als je gaat kijken wil je me dan aub je mening geven ook al is die misschien ook niet positief.
groetjes

debbie
10-10-2008
Meld misbruik

Reacties: 21 | Gelezen: 705

debbie
10-10-2008
 Meld misbruik15-4-2008 22:00:12

sorry,
het is www.mathyro.com

An
31-5-2008
 Meld misbruik15-4-2008 22:16:25

Dag Debbie,
Jij trouwt! Niet iemand anders. En dit is jouw keuze, dat is het aller belangrijkste. Ik ben even gaan kijken en ik vind het een heel mooi ontwerp. Ben zeker dat je zult stralen. Elke bruid straalt toch op haar trouwdag, niet? Maak er een prachtige dag van!
Groetjes,
An

sandra
18-10-2008
 Meld misbruik15-4-2008 22:26:04

hey Debbie,

ben ook eens gaan kijken op de website, en is misschien niet echt bruid bruid maar toch ik vind het wel speciaal en eigenlijk wel tof, eens echt iets anders of de rest. Ik veronderstel als je het aanhad dat hetnog toffer was dus ik zou mij geen zorgen maken, de verkoopster zou toch anders ook wel mening gezegd hebben? is speciaal maar zeker tof voor trouw!!

Jill
9-8-2008
 Meld misbruik15-4-2008 22:28:02

Hey Debbie,

ben eens gaan piepen naar jouw keuze... en ik vind het wel heel speciaal.
En als jij die keuze hebt gemaakt, dan zal het ongetwijfeld mooi staan!
ik weet ook iemand die getrouwd is een "broek" en dat was lang niet zo speciaal als jouw keuze en de reacties waren heel positief hoor!
ook zij zei achteraf dat ze heel veel had getwijfeld, maar toch blij was dat ze had doorgebeten, want dat een kleedje niet bij haar pastte...
Dus, ni wakker liggen! Je gaat stralen die dag!

groetjes,
Jill

Hanne
30-8-2008
 Meld misbruik15-4-2008 22:44:40

Ik vind het echt prachtig!

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik16-4-2008 7:36:18

het is HEEL, HEEL, MOOI

Ik wou eerst ook in iets soortgelijks van mathyro trouwen, maar het stond mij voor geen meter. Maar dit is heel heel mooi...

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik16-4-2008 7:37:07

ik zit trouwens met het omgekeerde.. van mij verwacht iedereen dat ik een broek trouw... nu heb ik dus een ian stuart met een gigantische sleep!!

Weet je wat ze tegen mij zeggen? ale, nu toch geen kleed? toch geen wit?

pfff

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik16-4-2008 7:49:18

Debbie,da is heel mooi,mijn schoonzus had iets gelijkaardigs,op voorhand kreeg ze ook reacties van "toch niet in een broek!",maar de dag zelf was iedereen het erover eens,ze zag er prachtig uit!!!!
Maak je dus geen zorgen,omdat je je er goed in voelt ga je stralen,dan zullen ze wel snel van meing veranderen!!!

Grtz sarah

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik16-4-2008 8:31:29

hey Debby,

Ik ben gaan kijken naar die website, maar ik geraak er niet wijs uit... ik krijg maar geen kleedjes te zien...

In ieder geval wat jouw kledij betreft: vrouwen hebben voor ze de eerste keer gaan passen een clichébeeld van een trouwjurk voor ogen. Doorgaans een wit lang kleed en niets wat daarvan afwijkt. Ook ik had dat voor ogen. Ik ging ook nooit een broek of een ander kleur aandoen! Tot ik ging passen... Het is uiteindelijk wel een kleed geworden, maar een ivoor. Ok het oogt nog relatief wit, maar ik wil maar zeggen dat hetgeen je koopt meestal niet hetgeen is dat eerst door je gedachten ging. broeken kunnen heel mooi zijn bij een bruid en ik weet zeker dat jouw vriendinnen als ze je in het echt gaan zien dat ook zullen vinden!
Het gaat er uiteindelijk om hoe JIJ er staat die dag en dat JIJ straalt. Wat ze in een catalogus of op internet zien is uiteindelijk nog heel verschillend! Mijn kleed lijkt heel anders en minder mooi op de internetcollectie dan in het echt.
Maak je niet teveel zorgen! Je verloofde zal je prachtig vinden, je zal stralen en iedereen zal zeggen wat een mooie bruid je bent!
Knuffel!
Liesbeth
17-05-2008

Laura
9-8-2009
 Meld misbruik16-4-2008 9:21:36

Helemaal niets van aantrekken. Het is gewoon prachtig en heel speciaal. Waarschijnlijk reageren ze zo omdat ze volgens standaardclichés denken.
Ik trouw in een wit kleed maar dat is omdat mijn vriend dat duidelijk had laten weten :-) Anders was het een gekleurd kleed geweest of ja een broek.

Je zal deze reacties wel snel vergeten als je in de ogen kijkt van je verloofde wanneer hij jouw ziet!!

Jenny
12-9-2008
 Meld misbruik16-4-2008 9:26:35

Hey Debbie,

Ik vind het heeeel mooi, echt speciaal. Het is niet zomaar een broek met een topje hé, het is heel feestelijk en romantisch. En als je ermee inzit dat het niet zo "bruidachtig" overkomt, dan kan je dit effect nog altijd bereiken door met typsiche bruidaccessiores te werken hé. Een romantisch kapsel, een speciale speld of diadeem in je haar en een prachtig bruidsboeket met witte en rode bloemen :-)

Veel plezier op je trouwdag!

Jenny

Patricia

Meld misbruik16-4-2008 9:36:41

Debbie

Ook ik ben gaan kijken en ik vind het ook heel speciaal!
En als jij je mooi voelde in een broek, dan zal je zeker stralen op de grote dag.
Ik denk dat veel mensen het cliché in hun hoofd hebben, mr dat ze als ze je op de dag zelf zullen zien, wel van mening zullen veranderen.

Ikzelf had ook het idee van een wit kleed, maar toen ik ging gaan passen was dat met mijn huidskleur eigenlijk niet zo flatterend.
Voor mij is het dus een gekleurde jurk geworden en eigenlijk ziet t er ook niet echt trouwjurk uit. Maar tis wel mooi en ik stond er super mee (en mn mams en tante vonden dat ook).

Ik heb zelf ook twijfels hoor, maar wil er ergens ook op vertrouwen dat ik de dag dat ik het gepast heb, en mn mams en tante wel iets gekozen hebben waarin ik ga stralen.

Veel plezier en we zullen stralen op de dag ;-)
Patricia
01-08-08

Tina
16-8-2008
 Meld misbruik16-4-2008 9:57:20

Mijn eerste reactie is ook, ik zou nooit in een broek trouwen; maar jouw keuze is echt wel mooi en super speciaal! Je gaat er die dag uniek uitzien; en als jij je er goed in voelt dan is al de rest bijkomstig! Niet twijfelen!
Tina 16/8/08

Lieselot
5-7-2008
 Meld misbruik16-4-2008 10:05:19

Wacht tot als ze zien hoe het er in 't echt uitziet!! Als jij je daar goed in voelt, zal je er automatisch in stralen!

Groetjes

Sheron
2-2-2008
 Meld misbruik16-4-2008 13:29:10

Beste Debby,

Wat een schone ensemble!!!!! Ik denk dat iedereen er schoon me gaat staan, indien ik dit al eerder had gezien, dan zou ik er ook voor kiezen! Ik ben ook klein, echt wel schoon met die rode toets!

U ni laten doen en ervoor gaan!
Groetjes,
Sheron

Karen
18-7-2008
 Meld misbruik16-4-2008 15:26:37

Niet twijfelen. Ik vind het echt elegant en zeer vrouwelijk.

Mijn vriendin gaat mee passen en ze zei ook al: ik ga mijn mening geven. Ik ben echt wel ongerust.

Ik ga nooit vergeten hoe moeilijk het trouwens is om een jurk te kiezen en t is niet omdat hij mooi is aan de kapstok dat hij jou mooi staat he.

Je zal er in stralen...

Patricia
14-2-2009
 Meld misbruik16-4-2008 16:05:14

Ten eerste: mijn ervaring is dat er zoveel kleedjes zijn dat je op den duur het bos door de bomen niet meer ziet! Dus vind ik dat je aan je eigen stijl trouw moet blijven en iets kiezen wat bij jou past en waar je jezelf comfortabel in voelt. Het feit dat je niet voor een kleed gekozen hebt, wil toch wel zeggen dat je jezelf meer op je gemak zal voelen in een broek, niet?
Ten tweede: foto's op een site of boekje zeggen zo weinig! Ik heb zaken aan gehad die ik al in een boekje was tegengekomen en maar flauw vond, en eens ik het aanhad zag het er precies volledig anders uit! En andersom ook: kleedjes zie ik in het boekje prachtig vond en eens aangetrokken verschrikkelijk lelijk!
Conclusie: ga op je eerste (pas-)gevoel af!

brendy
13-9-2008
 Meld misbruik16-4-2008 17:05:35

Helaba,

Ten eerste,kop op meid! Trekt u niks aan van die reacties!

Ten tweede: tziet er potverdikke goed uit!! Heel speciaal, echt schitterend!

Ten derde: ge moet maar zo denken, gij moet u goed voelen, jij moet stralen en het is JOUW dag!
En nog iets, je moet u geen zorgen maken da een lange rok in de weg zit bij het dansen, je gaat kunnen swingen zonde gène :)

Trek het u niet aan, je gaat er prachtig uitzien!!!!

xxx
bren
13/09/2008

www.frank-bren.bruiloftsite.nl

Daphne
19-7-2008
 Meld misbruik16-4-2008 17:52:14

hey meid,;

toen ik de eerste keer ging passen dacht ik zeker dat het een sissi-jurk zou worden, maar uiteindelijk bleek dat niets voor mij...
ik heb net dezelfde broek als jij en voel me er super in.... hoewel mijn schoonmoeder eerst bijna een hartinfarct kreeg toen ze hoorde wat ik gekozen had, verdween al die commentaar als sneeuw voor de zon toen ze me bij de tweede pasbeurt met haar eigen ogen kon zien!

ik zou dus zeggen, trek het je niet aan, laat ze zien hoe je straalt in je out-fit en het komt prima in orde!

groetjes,

Daphne

Cindy
12-9-2008
 Meld misbruik17-4-2008 7:50:19

dit vind ik wijs man. is echt iets speciaal. we spreken hier niet over zomaar een broek eh...

als jij je er toppie in vind, doen zou ik zeggen!

grts cindy 12/09/08

kim
29-8-2008
 Meld misbruik17-4-2008 22:06:47

wauw wauw wauw ,ik heb er geen andere woorden voor en je zal er ook wauw mee staan ik ben ervan overtuigt ik weet ook als ik het figuur daarvoor zou hebben zou ik dat ook wel dragen en als jij het mooi vond en je zo al ziet trouwen zeker doen der gaat niemand mooier zijn die dag dan jij echt waar
groeten kim

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info