Terug naar overzicht
Op de website van de Dockx is een Range Rover Sport in hun verhuurgamma opgenomen. Op de foto staat hij wel in het oranje, maar misschien hebben ze hem ook in het zwart. Huurprijs draait wel rond de 300 euro voor een dag (zonder chauffeur uiteraard).Groetjes,Daphne
Hallo, wanneer hebben jullie die nodig en vooral waar ? Mijn broer heeft namelijk een zwarte Range Rover Sport ...Let op bij Dockx, wij wouden daar ook een oude jaguar huren voor ons huwelijk ( de verhuurprijs viel nog mee ), maar hebben vriendelijk bedankt toen ze ons bij de bestelling vermelden dat we 5000 euro waarborg dienden te betalen !!! We zouden er geen seconde op ons gemak in gezeten hebben.groetjes Sabien
sabien,wij trouwen op zaterdag 9/8 in duinbergen (knokke).
Wij zoeken net hetzelfde, zo van die mooie zwarte ... :) :) :)Als je een antwoord hebt gevonden op je vraag, wil je het me aub laten weten? :)Matjas.matthiaz.dc@gmail.com
marijke,spijtig, maar dan is hij net op vakantie mét de wagen ... Al eens een Range Rover garage gecontacteerd ? Er is er vast en zeker wel één in Knokke.groetjes Sabien26/07/08
probeer eens bij de landrover club... wij zijn al 2x met hen op stap geweest en daar zitten meerdere eigenaars in van landrovers en range roverssucces!
Hebben jullie al succes geboekt?
neen, spijtig genoeg niet..... hulp is welkom!
Bij ons ook ! :)
Jij al meer succes? :)
hallo marijke, wij zoeken ook een witte range rover sport als ceremoniewagen voor onze trouw :) heb je hem gevonden?
Hallo, Wij trouwen 12 mei 2012 en wij zouden graag een witte range rover sport als ceremoniewagen hebben en 4 zwarte voor onze suite. Hebben jullie uiteindlijk een rang rover gevonden voor jullie trouw? Alvast bedankt! groeten Inne
Hallo, En al iemand witte range rovers sports gevonden? Wij trouwen pas in mei 2013 maar ben nu al aan het zoeken want die zijn moeilijk te vinden. Ik zou er 4 witte willen Tina