Nu Online
Momenteel zijn er 344 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Champagne-etiketten

16-4-2008 15:15:03
Ik zou graag aan de getuigen, ouders, ceremoniemeester en mensen van de feestzaal een fles champagne cadeau geven. Ik zou er graag een persoonlijk etiket opplakken, weten jullie hoe ik dit het beste doe? Zelf maken of laten maken, waar of hoe? xxx

annick
19-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1187

Natasja

Meld misbruik16-4-2008 16:30:30

Wij geven aan onze gasten een flesje wijn (25cl) en daar heb ik ook etiketten voor besteld. Ik heb een tekeningetje genomen die ook in onze uitnodiging zit, en daar onder 'Bedankt voor je komst' met onze namen en datum. Het 'ontwerp' heb ik dus zelf gemaakt en in een PDF-bestand gezet, maar ik heb het binnengedaan in een groot copycenter, waar het geen enkel probleem was om dit op etiketten af te drukken.
Weet niet van waar je bent, maar ik ben in Lier geweest bij Cockaert Copycenter.
Veel succes!

saskia
7-9-2007
 Meld misbruik17-4-2008 9:00:44

hey

wij hadden wijnflessen als uitnodiging en bedanking en hebben de etiketten zelf gemaakt met de hulp vanonze fotograaf.
die hebben we dan zelf afgedrukt op zelfklevend etikettenpapier en gesneden.
veel werk maar het resultaat mocht er zeker zijn!

groetjes
sas

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...