Terug naar overzicht
Hey,Wij trouwen een weekje vroeger (09/08/08) en ik kan nu al nauwelijks wachten! :-)Veel succes!www.thierry-amber.bruiloftsite.nl
Heyook wij trouwen op 16/08/2008Stillekesaan komt alles wel op zijn ppotjes terecht, maar toch moeten we nog wel wat regelen, paar belangrijke zaken nog, zoals ringen, vervoer, huwelijksreis enzo...Ik wil alles geregeld hebben eind juni, zodat ik nog 6 weekjes kan genieten en er naar toe levenwww.sylviaenstijn.bruiloftsite.nl
Wij! Over 4 maanden is het feest!Spannend hé! Groetjes, Kristienhttp://kristienensteven.trouwen.com
hey ja wij trouwen op 16/08/08we zijn nog bezig met de misboekjes af te drukken en men ringen nog laten graveren als je wilt kan je me altyd mailen op miss-katje@hotmail.com
Hoi Mede-bruidjes,Ook wij stappen op 16/08/2008 in het bootje.. Vandaag nog maar 4 maandjes! Ik kan al niet meer wachten tot het zover is. We hebben nog vele kleine zaken voor de boeg!Groetjes
hey, ook wij trouwen op 16/08/08. vraagje: hebben de bruidskindjes hun kleren al of moeten jullie ook nog beginnen zoeken?groetjes,Kel
Hey hey!!Wij trouwen ook op 16/08/08. Die datum klinkt zowieso al mooi in de oren! Nog exact 4 maand vandaag.. Het aftellen begint nu toch wel. Nog enkele zaken regelen en daarna hopelijk op een ontspannende manier naar die mooie dag toeleven!! Laat ons hopen op een aangenaam temperatuurtje en het zonnetje!! Nog veel plezier allemaal!! GroetjesValérie
Hey!Wij trouwen ook 18/08/2008.Nog minder dan 4 maanden! Ik begin stilletjes aan wel zenuwachtig te worden.We moeten namelijk nog heel wat regelen.Ik heb zelfs nog geen kleed!Spannend!
Helaba,Wij stappen ook op 16/08/08 in het huwelijksbootje. Jullie kunnen mee aftellen op onze site www.16-08-2008.be . We trouwen om 11u00, dus daar is de aftelmachine op afgesteld. Na onze trouw gaan we hier foto's plaatsen.Ik ben ook al met momenten serieus zenuwachtig!! Wij moeten nog enkele belangrijke dingen regelen zoals de uitnodigingen en de misboekjes en dan nog heel veel kleine zaakjes!Groetjes en nog veel plezier allemaal!
Hallo iedereen,wij trouwen ook op 16/08/2008, datum om praktische reden gekozen, achteraf beseften we pas dat de dag ervoor een feestdag is, mooi meegenomen! De meeste zaken zijn geregeld, maar er is toch nog wat werk aan de winkel...groetjesPeggy