Terug naar overzicht
Weet jullie DJ dat niet????
hoi Nancy,Ik heb een beetje hetzelfde voor: een deel van de gasten is ouder, én het zijn dan nog vaak mensen die dansschool gedaan hebben (al 15 jaar enzo). Ik heb van een vriendin de "foute CD's" van Q-Music gekregen en daar staat dansbare en leuke muziek op (quickstep, jive, disco, swing, lijndansjes, ..). Verder hebben ze mij ook een paar nummers van Frans Bauer aangeraden (en dan hou ik het wel degelijk bij EEN PAAR ;)) Ik ben zelf nog op zoek, als ik nog wat weet laat ik het je wel weten. Ga jij trouwens zelf danslessen nemen? Wij hebben het al een paar keer gedaan en da's echt plezant!groetjes!Gaëlle
Nancy,Als je een goeie DJ hebt moet je je daar geen zorgen in maken.Het is zijn taak om de dansvloer vol te krijgen en niet de jouwe. Je betaalt hem ervoor! Mijn vriend is ook DJ en als ze op trouwfeesten naar hem toekomen met een lijstje die men op voorhand heeft gemaakt is het alsof men geen vertrouwen heeft in hem.Groetjes,Liesbeth.
ja je moet vertrouwen op je dj. de onze waren we heel tevreden over. wij zijn ook 30-tigers en hebben enkel gevraagt om daar een beetje rekening mee te houden maar anders hebben we hem niks opgelegt hoor. hij moest zelf maar een betje zien wat de mensen aantrok om te dansen.
Wij hebben samen met onze dj PARTYSOUND een lijstje kunnen aanleggen.op de avond zelf kunnen we ook verzoekjes doen.Ik ken de dj van andere feesten en hij maakt er alvast het beste van.Wij zijn zeker van onze dans-avond dat het zal slagen.