Nu Online
Momenteel zijn er 401 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Menu kaartjes

16-4-2008 21:21:03
Hoi bruidjes,

Weet er iemand een leuk idee ipv menukaartjes? Zou graag iets origineel hebben ipv een gewoon kaartje.

Groetjes Kelly

kelly
14-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1095

valerie
7-6-2008
 Meld misbruik17-4-2008 7:29:26

Hallo kelly,

Ik heb onze menu op de voorkant van een cd hoesje gezet en op de cd staan dan de liedjes van die dag (liedjes kerk, openingsdans,...) De cd kunnen de gasten dan mee naar huis nemen.

groetjes,

Valerie

Marijke
12-7-2008
 Meld misbruik17-4-2008 7:48:12

Hallo,

onze menu's staan op leuke zakjes gedrukt waarin dan het bedankje voor de genodigden zit. De zakjes zijn afkomstig van drukkerij De Vos.

Groetjes

Diane
16-5-2009
 Meld misbruik17-4-2008 8:35:59

Hallo,
wij hebben op de voorkant van de menu foto's van onszelf staan, en op de achterkant een foto van het gezin voor wie de menu is, met een bedankingswoordje voor hun komst. Is wel een beetje werk, om voor iedere persoon een andere menu te maken, maar het resultaat is leuk.
Groetjes,
Diane
17 mei
elisadiana1@hotmail.com

Vi
7-6-2008
 Meld misbruik17-4-2008 9:10:12

Hey Kelly,

Een idee van onze feestaannemer. De menu in een vorm van een kubus. Soort dobbelsteen. Aan elk flank staat één gerecht van de 4 gangen op. Dan hebben we nog 2 flanken (boven+ onder) voor onze foto.
Leek ons zeer tof, een sjabloon krijgen we van de feestzaal.
x
Vi en Tony
07/06/08

Patricia
14-2-2009
 Meld misbruik17-4-2008 11:38:53

Ites simpel, goedkoop en zelf te maken: een menu op een 'mouw':
http://budgetdreamweddings.com/weddingplanning/category... (halverwege de pagina onder 'wedding buttons')

Ilse
17-8-2007
 Meld misbruik17-4-2008 16:00:08

Wij hadden menukaarten gemaakt op houten puzzels. Mensen moesten dus zelf het menu in elkaar puzzelen. We hadden ook het menu eerst in een totaal onzinnige volgorde gelegd, bijvoorbeeld "tongrolletjes" "met frambozencoulis".
Groetjes,
Ilse

sara
6-9-2008
 Meld misbruik23-4-2008 22:36:39

Vi en Tony,

Dit lijkt me ook een tof idee.
Zouden jullie ons het sjabloon eens kunnen bezorgen via e-mail? saraneyt@hotmail.com
Alvast bedankt!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...