Terug naar overzicht
4 a 5 euro is idd een redelijke prijsje moet er rekening mee houden dat deze na de verhuur naar een wasserij gaan voor gewassen en gestreken te worden
Hey,We hebben een feestzaal en daar konden wij ook opteren voor stoelhoezen. Dit hebben wij gedaan en per stoelhoes betalen we 1 euro.Veel succes nog!
ge moet eens informeren bij de beemden in nijlen, ik weet dat toen we daar gingen kijken ze een adresje aanraden waar het goedkoper was maar ik weet ni meer waar het was of hoe het heette...
Hallo,Hoor eens bij Brabants in Deurne daar kan je volgens mij goedkoper gesteld geraken.GroetjesKarin
hallo, wij zijn een Belgische onderneming die feestlinnen verkopen en verhuren voor al uw feesten. We vinden het zeer belangrijk om enkel met vijf-sterren kwaliteit te werken en dit ook aan een interessante prijs te bieden. aangezien we nog geen website hebben; kan je via deze link meerdere foto's bekijken. http://www.kapaza.be/Diversen/Decoratie/19583732/Feestl... je kan stoelhoezen huren vanaf 1,50 euro per stuk, indien je een compleet beklede tafel wilt, komt dit nog voordeliger uit. Het verhuurassortiment is momenteel nog niet zo uitgebreid als het verkoopassortiment; je hebt de keuze tussen witte en crèmekleurige stoelhoezen met de bijhorende tafellakens.ook heb je de keuze uit verschillende kleuren overlays indien je dit wenst!
heey deco, ik zit eigelijk met hetzelfde probleem, ik heb dringend stoelhoezen nodig voor een famlielid, ik ben op u link geweest maar ik kreeg het niet open ? kunt u mij mischien een telefoonnr geven van iemand die bij u werkt of uzelf ? x sanae
Hallo Deco,kan u mij uw contactgegevens bezorgen aub.Uw link werkt NIET en ik heb dringend stoelhoezen en tafellinnen nodig tegen 31/03/2012.Alvast bedankt voor uw reply.