Nu Online
Momenteel zijn er 613 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

misboekje

17-4-2008 14:19:01
beste medebruidjes
wij trouwen op 25-10-2008 in zoutleeuw (booienhoven)maar ben begonnen aan voorbereiding van de misboekjes maar het lijkt allemaal zo simpel niet waar halen jullie allemaal die mooie tekstjes vandaan?
groetjes joke

joke
25-10-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 938

sandra
18-10-2008
 Meld misbruik17-4-2008 17:19:54

Hey Joke,
wij trouwen op 18 oktober 2008 in kruishoutem. en zag er mij op het eerste zicht ook geen doen aan aan de boekjes maar ben al goed geschoven. zo goed als klaar met teksten en dergelijke nu nog op juiste formaat en dan kijken om te drukken, zelf of bij de drukker daar ben ik nog niet uit. zagen er ons geen doen aan omdat we van onze deken een werkboekje hadden gekregen om teksten uit te halen en dergelijke maar ja..... dus heb ik van bij de deken en van collega's en vrienden en dergelijke de misboekjes gevraagd en ik heb van 7 of 8 misboekjes er 1tje gemaakt voor ons, alle mooiste teksten eruit gehaald en dan samengesteld. enkel zien dat alle teksten beetje samenhoren (over zelfde thema gaan vb) en ik ben heel tevreden over resultaat tot nu toe ben er wel enkele dagen mee bezig geweest. en ook naar huwelijksvieringen geweest voor de boekjes enz. misschien eens zo proberen? veel succes

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik17-4-2008 17:41:23

Joke,als je hier eve je mail adres zet kan ik de onze doormailen.
Grtz sarah

joke
25-10-2008
 Meld misbruik17-4-2008 18:27:17

mijn email is jokebast@hotmail.com
groetjes

Els

Meld misbruik18-4-2008 10:47:40

Hey Joke!

Ook wij stappen op 25 oktober in het huwelijksbootje!

Normaal gezien begin ik pas achter een aantal maanden ons misboekje, want volgens mijn vriend gaan we veel te snel en hebben we nog tijd genoeg... (dus om de kerk in het midden te houden, zal ik me nog maar wat bedwingen!!!!)

Hoever staan jullie al?

Groetjes,
Els

www.elsenphilip.bruiloftsite.nl

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...