TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
dorien
4-10-2008
|
17-4-2008 15:24:49
Hey Deborah!
Wij trouwen ook op 4/10!
Jullie zijn ook al volop bezig met de voorbereidingne hoor ik! Wij hebben volgende week een afspraak bij fede di oro om onze ringen te gaan kiezen. Vrienden hebben ze daar gekocht en zijn heel enthousiast.
Ik ben ook nog op zoek naar een geschikte bloemist voor mijn bruidsboeket! ik zal deze topic meevolgen want ik ben uit de streek van Aalst, en misschien heeft er hier iemand anders wel een goede tip!
groetjes!
|
|
nele
17-7-2010
|
17-4-2008 16:29:26
hey,
als ik een raad mag geven, kijk eens bij perle damour kijken. Allez deze komen zelf bij je thuis voor trouwringen, prachtige service echt waar en niet te duur.
Tot 800 modellen hebben die van 10 verschillende merken.
Wij hebben onze trouwringen daar gekocht en echt super, kan niet meer goede commentaar geven.
Nele
|
|
sandra
22-9-2007
|
17-4-2008 18:01:18
voor je trouwboeketje is het toch voldoende al je drie weken op voorhand even langsgaat om te bevestigen hoor. (je kan natuurlijk steeds eens op voorhand gaan rondneuzen en prijzen vragen)
|
|
emilie
|
17-4-2008 23:54:05
wij trouwen ook op 4 oktober! wij gaan dit weekend waarschijnlijk eens naar de zee rijden om foto's te nemen voor onze uitnodigingen. Voor ringen gingen we vorige week eens kijken, maar de juwelier raadde ons aan om nog even te wachten omdat het goud nu heel duur staat, hij dacht dat het binnen een maand ofzo misschien wel weer zou dalen in prijs.
|
|
evelien
29-8-2008
|
18-4-2008 8:45:33
Hallo,
ik heb mijn bruidsboeket en overige bloemen besteld bijn seniflorum in lede (op ongeveer 1km E40 afrit erpe-mere). Deze mensen hebben niet echt een winkel, je word er heel vriendelijk ontvangen bij deze mensen thuis waar je rustig kan kiezen en je krijgt er alle info die je wenst. ook heel gemakkelijk is dat de prijzen telkens vermeld staan bij de boeketjes. dit is de webside: www.seniflorum.be
groetjes evelien 29/08/08
|
|
lies
5-7-2008
|
18-4-2008 13:21:53
Ik heb gehoord dat Bloem&Pot in Merelbeke ook een aanrader is (info@bloem-pot.be), vooral als je van eenvoud en strak houdt. Als je dat wil, bekijkt hij samen met jou ook de feestzaal, kerk, gemeentehuis,... om voor decoratie op maat te zorgen. Ook Barokke stukken zijn een specialiteit.
|
|
Karen
5-7-2008
|
24-7-2008 16:56:54
Dag lieve bruiden in spe, ik heb deze wondermooie dag net achter de rug en heb er van genoten. Mijn bruidsboeket is ook gemaakt door de altijd vriendelijke en opgewekte Steven van Bloem&Pot in Merelbeke en het was erg geslaagd! Ik kreeg veel complimenten, dank u Steven... Het bestond uit een hoop witte rozen en wat groen, zeegroen om te versieren. In het handvat was er een systeem voorzien om het boeket in water te zetten (soort vaasje dat water opzuigt), dus ook erg praktisch. Nu is mijn boeket aan het drogen en het ziet er nog steeds erg mooi uit. En dit alles voor de ronde prijs van 50 euro! Een echte aanrader! Veel succes verder met jullie voorbereidingen! groeten van Karen
|
|
annelies
6-9-2008
|
12-9-2008 11:49:36
Hallo, Wij zijn afgelopen weekend getrouwd en mijn bruidsboeket kwam ook van bloem & pot in merelbeke. Ik had Steven volledige carte blanche gegeven. Gewoon wat uitgelegd hoe mijn jurk er zou uitzien, beetje retro maar in klassiek ivoor... Het boeket was prachtig, 16 verschillende kleuren van roosjes in een schoon bolleke. Erg speciaal, maar k ben blij dat ik hem heb laten doen. Ook wel sympathiek was dat hij de dag ervoor nog eens belde om te polsen of hij het wel zo bont mocht maken qua kleuren ;-) Het heeft onze foto's net dat ietsje meer gegeven.
|
|
|
|
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Floralytes , de nieuwe trend tafeldecoraties !
in meerhout |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Schakel De Tafeldecorateur in voor de aankleding van jullie tafels, dan zijn jullie zeker van een piccobello diner of feest!
in Gent |
|