Terug naar overzicht
Hallo Nathalie,Wij gaan ook richting Meeusen, op 13 april! we hebben hem leren kennen via 'de boekskes' en gezien op beurzen, de prijzen zijn variabel. Wij rekenen voor ons beiden op max. €1000 (maar da s persoonlijk he) omdat ik ook graag één of meerdere steentjes in mijn ring wil. Hij is wel niet duurder dan andere, meer 'klassiekere' merken. Veel succes!
Hallo Nathalie,Wij zijn enkele maanden geleden langs geweest bij Wim Meeussen en bij Nico Taeymans ( beide in Antwerpen en beetje zelfde genre). We hadden hen ook via de 'boeksekes' leren kennen. Onze ringen hebben we uiteindelijk gekocht bij Nico Taeymans, mijn vriend zag die nog liever dan die van Wim. Mijn juweeltjes ( halsketting en oorbellen) ben ik gaan halen bij Wim Meeussen. Zo heb ik van beide iets! Wij hadden een budget voorzien van 1000 EUR. Onze ringen komen op iets van een 650 EUR of zo. In mijn ringen zitten 3 diamantjes ( mijn ring is geel goud en die van mijn vriend wit goud). Ik denk dat in de ringen van Wim briljantjes zitten. Maar ik denk dat je er zeker komt met 1000 EUR, bij Wim of Nico.Groetjes,Mieke11/06/2005
Bedankt voor jullie berichtjes. We vertrekken straks naar Antwerpen en gaan eens een kijkje nemen, we zijn alletwee thuis vandaag. Het is toch vrijblijvend hé. Mijn verlovingsring komt van Nico Taeymans, ook een hele mooie collectie. Groetjes,Nathalie
Ja, das heel vrijblijvend, geen zorgen maken!Mieke
We zijn net terug van Antwerpen en ... we hebben onze ringen gevonden bij Wim Meeussen. Het onthaal was heel vriendelijk en heel relaxed. Mijn toekomstige zag het eerst niet zitten, alle ringen dat Wim ons toonde waren voor hem te breed of er zat te veel tralala aan. Na een tijdje zoeken hebben we dan toch een model gevonden dat bij ons twee pastte, alleen laat ik in mijn ring twee stenen plaatsen (een grote en een kleinere). De prijs viel ook goed mee hoor: 633 voor de beide ringen + 275 voor de stenen. 18 juni mogen we ze gaan halen, super. Groetjes, Nathalie
hoi,wij mogen op 2 april onze ringen gaan afhalen! En wij hebben gekozen voor de mooie ringen van Wim Meeusen. Ik was aangenaam verrast door zijn aanbod, je kon heel moderne ringen kiezen, maar ook wel wat klassiere. Ben blij dat we deze ringen gekozen hebben, het is toch veel origineler dan die ringen die zo in massa geproduceerd worden.Nog veel plezier!