Terug naar overzicht
Bij mij komt er iemand van Mylène cosmetica. In ruil voor een demonstratie komen ze gratis je make-up verzorgen en ook die van je ouders, vrienden,... . Eigenlijk is dit dus bijna gratis, want voor een demo bij je thuis betaal je hooguit 5 euro voor de koekjes :-). En het zijn ook professionele mensen. De mevrouw die bij mij komt heeft enkele jaren terug het huwelijk van mijn tante verzorgd: bruid, getuige en nog enkele andere dames (make-up tot nagels). En je kiest zelf hoe ver je wil gaan. Hou je het liever wat naturel, geen probleem. En er is wel altijd iemand in jouw buurt die voor Mylène werkt. Ikzelf heb ook enkele jaren voor hen gewerkt en spreek dus uit ervaring als ik zeg dat ze ook goede producten in huis hebben ;-). Ik zou dus zelf ook mijn make-up kunnen doen, maar op die speciale dag wil ik mij es goed laten verwennen :-D. Voor meer info kan je op hun website terecht!Groetjes!Sarah30mei2009
Ik kan bij mezelf heel goed make-up aanbrengen maar toch heb ik geopteerd voor make-p door een professional. Het is echt zoals ze zeggen: het blijft een hele dag, 's nachts zie je er nog helemaal ok uit! En je maakt je dan ook helemaal geen zorgen.Ik zou het niet anders doen!Lien, 61 dagen getrouwd :-)
Hey Inneke,Ik ben zelf visagiste en toch laat ik een collega komen om me op te maken... als er stres is kan soms het domste niet meer lukken en daarom dat ik me dan liever niet druk wil maken over de makeup en haar.Groetjes
Dag Inneke,neem eens een kijkje op www.levisage.be , dan krijg je toch misschien zin in een professionele make-up...Lieve groetjes,Caroline