Terug naar overzicht
Had mijn stiefzus niet voor 28/06 gekozen dan hadden wij op mijn verjaardag 21/06 willen trouwen!GroetjesAnuschka30/08/08
Dag Valerie,Wij trouwen ook op 21 juni. Het komt nu stillaan wel heel dichtbij hé! Begin al wat zenuwachtig te worden!! Gelukkig zijn we bijna rond met de voorbereidingen. Sinds vorige week is ons misboekje klaar. De uitnodigingen zijn bijna allemaal de deur uit. Nu zijn we nog op zoek naar leuke geschenken voor onze ouders en de getuigen. Hoever staan jullie?Groetjes
ik trouw op 20 juni, en al de voorbereidingen zijn klaar,gewoon nog wachten op de gasten die hun bevestiging moeten geven voor de tafelschikking. nu nog een kapsel vinden die me staat en zo..
Hey ValérieWij trouwen ook op 21-06-08. De grote zaken zijn ondertussen geregeld, maar er komen nog zovee kleine zaken bij kijken: schoenen kopen voor mijn toekomstige, zorgen voor bruidsboeket en decoratie in kerk, afspraak met dj, misboekjes en menus laten drukken...Gezien wij daarnaast ook nog een bouw aan het voorbereiden zijn is het op dit moment druk druk druk, maar ik mag niet klagen ik doe het graag en krijg wel wat hulp van mijn twee zussen...Waar trouwen jullie? Wij trouwen op het stadhuis van Brussel (daar kunnen ze ons het uur pas een week op voorhand zeggen maar in principe rond 10h) en dan om 14h30 gaat de mis door in Beigem (een deelgemeente van Grimbergen);GroetjesEllen21-06-08
Wij trouwen ook op de eerste dag van de zomer. We zijn de laatste teksten bij elkaar aan het zoeken voor het misboekje. De uitnodiging is bij de drukker. Aan al het andere drukwerk zijn we nog bezig. We zoeken nog een huwelijkskaars, geschenkjes voor de getuigen en ouders en een hemd voor mijn vriend.Lindsey&Koen