Terug naar overzicht
Hallo, ik heb geen ervaring met Pierre Yves maar ik wil je toch één iets meegeven: GENIET van dit moment!Ik had vooraf een afspraak gemaakt met de bruidswinkel en dus was er iemand die mij gedurende 4 uur tijd kleedjes heeft helpen passen tot ik de jurk heb gevonden waarbij ik het "wauw"-gevoel kreeg. Ik heb daar in ieder geval van genoten en veel plezier aan gehad. Veel succes met de zoektocht naar het juiste kleedje... Kelley20/09/2008
hier op het forum ga je veel negatieve reacties lezen (in vorige topics)Maar onlangs waren er dan weer bruidjes die super enthousiast waren over pierry yves.Ik zou gewoon gaan, je ding doen en je eigen conclusies nemen.succes!
die negatieve kritieken waren vooral ivm pierre yves te aalst. Mijn kleedje kwam van pierre yves te brussel. Toen ik een afspraak maakte met de winkel had ik een heel norse vrouw waardoor ik het eerst niet echt zag zitten om te gaan, maar daar aangekomen, na een goeie 5 minuutjes kwam ze wel los en waren ze zelfs erg vriendelijk! De andere verkoopsters ook trouwens! Waren allemaal erg leuk! Geniet er idd van! Is erg leuk!!xxx
Ik geef je een tip : als je een kleed ziet bij pierre yves, kijk dan ook eens naar de prijs ergens anders van dat kleed. Mijn kleed was ergens anders 350€ goedkoper, voor identiek hetzelfde !!!
mijn zus is bij pierre-yves geweest in brussel en de service was niet slecht. alleen spraken ze enkel frans met ons en had de verkoopster één euro te weining op de bon geschreven (of minder zelfs) en de baas heeft gereclameerd dat het te weining was. niet echt klantenservice. je moest ook enkel cash betalen. het was er ook niet super proper en veel volk. Het was zeker niet slecht, maar nu ik elders ben gegaan voor mijn trouw (bij maxim's couture in mechelen) weet ik dat het ook anders kan....mijn zus zegt het zelf ook
hallo, ik ben deze morgen naar de winkel van pierre yves geweest in brussel en ik moet zeggen dat ik eerst niet goed wist wat ervan te verwachten ik ben zeer tevreden van het onthaal mijn vriend zijn mama was er ook bij en we hebben al de nodige inlichtingen gekregen die we wouden en we hebben zelfs kledij die we mooi vonden is mogen passen nochtans we hadden geen afspraak.Deze winkel is zeker een aanrader en totaal niet gepuscht geweest om te kopen.Voor iedereen die me inlichtingen gegoven hadden alvast bedankt,groetjes sabrina
Hallo Sabrina,Ik heb woensdag mijn trouwkleed gekocht bij Pierre-Yves in AALST.Heb wel een afspraak gemaakt, maar ben goed ontvangen. Was leuk en moet zeggen ze hebben veel keus.Wat de prijs betreft weet ik het niet ik heb niet op een ander gekeken.Ik heb eentje van Linea Raffaelli gekocht.Veel succes en passen maar.Groetjes Gina