Terug naar overzicht
je hebt van the cranberries close to you en dreaming my dreamswijzelf hebben dat laatste liedje gekozen voor tijdens het ondertekenen van de register.verder zullen wij waarschijnlijk een liedje van enya gebruikeneentje van clouseau, eentje van margriet hermans ( niet omdat we daar fan van zijn , maar omdat het een hele speciale betekenis heeft voor ons )verder zijn we er ook nog niet helemaal uit. dus alle tips zijn voor ons ook nog zeker welkom.mijn tip: kies liedjes die iets betekenen voor jullie!groetjes en successandy
Hoi Fien,Wij kiezen ook voor dreaming my dreams van the cranberries.Verder zijn er ook prachtige nummers van U2.Een andere stijl dan,maar toch zeer symbolisch vinden wij het nummer "C'est mon Bateau" van Jo LEMAIRE.Je kan de tekst hiervan terugvinden op internet.GroetjesTanja
Hey,wij hadden:you are the dream (Ilse Delange)Come away with me (Norah Jones)At Your side (the corrs)To make you feel my love (Garth Booth)You do something to me (Paul Weller)I say a little prayer (Aretha Franklin)Ook in die volgorde, hopelijk ben je er iets mee,groetjesliesbet
Hallo Sophietje,Misschien ook nog iets voor jullie: Parce que c'est toi van Axelle Red.GroetjesValerie
Hoi Valerie,Ja, ja, die nemen we zeker en vast!Tot op de mail hé.Groetjes,Ikke