Terug naar overzicht
hoiwij zijn ook aan het rondsnuffelen voor een boeket. We weten dat het bloemenparadijs in zwevegem bruidsboeketten doen maar weten nog geen prijs. ik denk als je een ingewikkeld modern boeket wenst dat je rap al aan 70 euro zal liggen.Ik ga voor de eenvoud en hoop zo de kosten wat te drukken.Beste is dat je gewoon eens langsgaat om te vragen. in bloemenparadijs hebben ze een dvd met bruidsboeketten ter beschikking alleszins, hebben ze mij toch verteld!grts cindy 12/09/08
hallo, mijn boeket komt van bij bloembinderij Thomas in de Otegemstraat in Zwevegem. Mijn vriendin het hare kwam ook van daar en het was echt prachtig !groetjesSabien
Hallo!Ik heb vandaag mijn bruidsboeket besteld in bloemenzaak Marylis te Deerlijk en het zal ongeveer 80 euro kosten. Je hebt zeer veel keuze uit boeken, van klassiek tot modern en het zijn zeer vriendelijke mensen! Mijn boeket wordt aan huis gebracht.GroetjesVanessa28/06/2008
Descaplant te Kortrijk, hoek doorniksewijk en Sint Rochuslaan. Daar hebben ze ook foto's en werken ze met pakketten, vb Bruidsboeket + corsage 100 euro (ale ik zeg maar iets weet de prijzen niet uit het hoofd. heb ze hier wel liggen als je wilt zoek ik het wel efkes uit voor jeGroetjes Nathalie13/06/2008