TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sarah
26-4-2008
|
18-4-2008 11:35:16
Misschien kan je met stoffen werken? Als je stof van de lopende meter koopt, dan valt dat wel mee van prijs denk ik. Je kan dan bijvoorbeeld een rode loper maken en wat rode stoffen draperen. Op die manier heb je snel grote opervlkken gedecoreerd. En dan met wat witte bloemen werken of zo? Desnoods met witte en rode bloemblaadjes van papier, da's misschien goedkoper?
|
|
Heidi
13-9-2008
|
18-4-2008 11:38:03
Wij zijn van zin om bloemstukjes (zelfgemaakt door schoonmoeder) of zo op de tafels te zetten. Servietten plooien en daar een mooi lintje rond. papieren tafellakens, met een loper erop (ook van papier of zo apart stof) theelichtjes: misschien zelfgemaakte uit hout met bloemetjes aan de zijkant. dan gaan we nog ballonnen ophangen, linten hangen en zo daarnaast gaan we ook proberen om met licht sfeer te creëren, dus we hebben niet echt bespaard op onze lichtinstallatie.
Als ik nog ideetjes heb (voor ons) laat ik het wel weten.
Groetjes Heidi 13/09/2008
|
|
karolien
31-5-2008
|
18-4-2008 17:57:28
Wij hebben ook een gewone, kale parochiezaal, dus idd wel wat werk aan om het een beetje gezellig te krijgen. Ik ga dit weekend eens kijken in de Brabantstraat in Brussel of ik daar geen goedkope stoffen kan vinden, want in vele winkels komt dit vaak best duur uit. Ga ook letten op andere deco-spulletjes, die moet je daar wel goedkoop kunnen vinden, al moet je er de kitsch misschien wel bijnemen :)
Zou willen werken met rood, wit en zwart, aangezien mijn kleed in zwart-wit is en de uitnodigingen in rood-wit.
Had dan idd ook nog aan balonnen en bloemen gedacht, maar dat zal afhangen van de kleuren stof die ik aan een prijsje kan vinden.
|
|
els
28-6-2008
|
20-4-2008 9:48:27
ik heb van de ava organza. Ook in rood-wit-zwart... :) die stof kost een euro en een beetje de meter.... ik ga er dan kerstlichtjes doorvlechten voor de sfeer!
|
|
valentine
27-6-2008
|
20-4-2008 10:27:51
Hoi,
Voor ons is het niet zo hard nodig maar ben wel wat creatief. Ge kunt soms echt heel goedkope dingen maken: vb van die glazen yoghurtpotjes (grenadineyoghurt aldi) kan je rood gekleurd zand in doen met wit theelichtje en dan vb nog een raffia strikje eromheen. Je kan met isomo heel mooie dingen maken: vb isomoballen kosten niet veel: Je snijdt er een plakje af zodat ze blijven staan. Je neemt alleslijm (of textiellijm) en oud linnen. Je drapeert stukjes doek op je bal en lijmt vast. Je laat een stukje open bovenaan om bloempjes in te prikken. Je kan dan het linnen ook schilderen in de kleur die je wilt vb stof na het drogen in rood schilderen en witt bloemen erin. En in winkels zoals blokker, casa, kruidvat, wibra, zeeman ... vind je heel vaak leuke en goedkope dingen. Succes ermee!
Valentine
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|