Terug naar overzicht
wij houden onze ceremonie voor de avondfeestreceptie (dus na de eerste receptie). Zo kunnen de gasten van het avondfeest ook aanwezig zijn.
wij hadden hetzelfde probleem en hebben het opgelost door heel veel mensen naar én receptie én avondfeest te vragen... dure bedoening wel zo :).Als ik het opnieuw zou doen, ik zou zorgen dat viering niet in feestzaal was zodat je niet verplicht was de mensen verder te entertainen tot het avondfeest (in kerk is het immers ook niet zo)... ofwel zou ik, zoals lies, de ceremonie voor het avondfeest doen. Probleem daarbij vond ik echter dat je dan al aan het vieren bent op de receptie zonder dat er al iets echt gebeurd is...succes!Kim
Wij hebben de viering net voor de start van de receptie. We hebben geen apart avondfeest. Iedereen blijft (we zijn wel "maar" met 78 personen). Voor de viering hebben we de meeste mensen ook uitgenodigd en er zijn er een vijftigtal die aanwezig zullen zijn.Groetjes,Diane17 mei 08elisadiana1@hotmail.com
Hallo,ons feest gaat door in de Brouwerij van Rodenbach (Ter Eeste). De avondfeestgasten die op onze viering aanwezig zijn krijgen tijdens de lange receptie een rondleiding door de brouwerij.Groetjes,Sara 16/08/2008