Nu Online
Momenteel zijn er 540 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tafelbezetting

18-4-2008 14:05:41
Dag bruidjes/bruidegommen in spé,

Aangezien onze grote dag alsmaar dichterbij komt, moeten we nu wel eens de mensen een plaats toewijzen aan tafel. Daar zijn we al uit, we gaan naamkaartjes zetten. Wat doen jullie, mixen jullie vrienden en familie allemaal door elkaar of behouden jullie de families en vriendengroepen elka aan 1 tafel?
Groetjes, Sofie (03/05/08)

Sofie
3-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1552

Diane
16-5-2009
 Meld misbruik18-4-2008 14:47:55

Hallo,
wij houden de groepen een beetje samen. Ik denk dat de mensen dat liever hebben.
Het is wel een puzzelwerkje he?
Groetjes,
Diane
17 mei 08
elisadiana1@hotmail.com

Sofie
3-5-2008
 Meld misbruik18-4-2008 15:10:14

Ik zou ook geneigd zijn de mensen samen te zetten, alhoewel het eens een gelegenheid is andere mensen te leren kennen, aangezien de groep groter is dan één enkele familie.
Inderdaad een puzzelwerkje. Mijn nicht trouwt ook op 17/5. 'k Heb al veel berichtjes van je gelezen. Van waar zijn jullie? Lukken de voorbereidingen? Sofie (03/05/08)

Diane
16-5-2009
 Meld misbruik18-4-2008 15:26:28

Wij zijn van Vilvoorde. We trouwen in Vilvoorde voor de wet. De viering en de feest gaat door in Everberg.
Eigenlijk zijn we praktisch met alles klaar. Donderdag nog een laatste keer mijn kleed gaan passen, en de week nadien voor een proefkapsel en dan verder aftellen...
Waar trouwen jullie?
Groetjes,
Diane
elisadiana1@hotmail.com

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik20-4-2008 19:12:43

Hey,

Onze tafelverdeling was eigenlijk vrij snel klaar... onverwacht een meevaller ;). We zetten geen naamkaartjes, maar iedereen wordt wel aan de tafel toegewezen. Ze kiezen dan zelf hoe ze zitten aan die bepaalde tafel.

Verder hebben we geprobeerd zoveel mogelijk de gesprekspartners op mekaar af te stemmen. We hebben wel bvb. de neven (twintigers) bij vrienden gezet aan één tafel, en niet bij hun ouders. Dus bepaalde tafels zijn gemengd. We dachten dat dat leuker zou zijn: je hebt dan twee groepjes aan tafel van mensen die mekaar goed kennen, maar we hopen dat er nog een fijne interactie van komt in de loop van de avond. Anders gaan ze zich misschien vervelen bij het "oudere" deel van de familie...

Groetjes en veel succes,

Tania
(03/05/2008)

PS: komt wel heel dichtbij nu he ;)!

Sofie
3-5-2008
 Meld misbruik21-4-2008 8:09:35

't Komt inderdaad dichterbij. Brrr... Maar 't mag wel vind ik.
Wij trouwen in Oosterzele voor de wet en in Gontrode voor de kerk, ons feest is in Zegelsem. Merci voor de reacties!
Sofie (03/05/08)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...